• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5
تا پایان سال جاری؛

سه پروژه درمانی در استان البرز کلید می خورد

  • کد خبر : 19050
  • 05 تیر 1402 - 23:10
سه پروژه درمانی در استان البرز کلید می خورد
مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان گفت: در استان البرز سه درمانگاه داریم که تا پایان سال جاری، سه پروژه دیگر را نیز کلید می زنیم.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، عیسی مالمیر، مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان امروز در آئین افتتاح مرکز درمانی شهدای ساوجبلاغ (موسسه خدمات درمانی بسیجیان) گفت: این موسسه یکی از موسسات تابعه بنیاد تعاون بسیج است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در پنج محور خدمات درمانی، بیمه ای، مددکاری، آموزش و مشاوره آغاز کرد و طی دو سال اخیر به موضوع اقتصاد دانش بنیاد نیز ورود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: تا سال ۱۳۹۹، ۴۸ درمانگاه در سطح کشور داشتیم که پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، این تعداد را به ۱۱۴ مورد رساندیم. در حال حاضر، ۱۲۴ درمانگاه مشغول ارائه خدمات به هموطنان هستند و با احداث این درمانگاه ها، بیش از ۵۷ هزار مترمربع به سرانه درمانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان افزوده شده است.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان با اشاره به راهبردهای تعریف شده در این موسسه با تدابیر سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نخستین راهبرد ما تعامل است؛ این مجموعه بدون کسب اجازه و تعامل با سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز و فرماندهان نواحی، هیچ اقدامی انجام نمی دهد زیرا به اصل هم افزایی معتقدیم.

مالمیر، اصل بسیج کنندگی را دومین راهبرد این مجموعه دانست و مطرح کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان، یک شرکت خودگردان است و به دلیل درآمد هزینه بودن، این راهبرد را سرلوحه کار خود قرار داده ایم که نتیجه آن، راه اندازی چنین اماکنی می شود. با توجه به اینکه این موسسه به صورت یک شرکت اداره می شود، سومین راهبرد ما، بهره وری و هوش سازمانی است.

وی با بیان اینکه اقدامات ما بر اساس مطالعه، نیازسنجی و امکان سنجی است و از ظرفیت های موجود در سطح استان و نواحی نیز استفاده می کنیم، خاطرنشان کرد: سلامت سازمانی، دیگر راهبرد این موسسه به عنوان بزرگترین شرکت بنیاد تعاون با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیرو است. با بررسی گردش های مالی و املاک اهدا شده از سوی نهادهای همسو و خیرین مشخص می شود که هیچ تخلفی در استان های ما گزارش نشده است.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان عنوان کرد: در استان البرز سه درمانگاه داریم که تا پایان سال جاری، سه پروژه دیگر را نیز کلید می زنیم. در زمینه سلامت، آخرین راهبرد ما این است که موثر ملی شویم، در حوزه دندانپزشکی، در سطح کشوری و لشکری، رقیبی نداریم. امید است طی دو تا سه سال آینده، در حوزه تصویربرداری و مراکز جراحی محدود نیز به یک برند و موثر ملی تبدیل شویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19050

ثبت دیدگاه

  1. When someone writes an piece of writing he/she maintains the thought of a user in his/her mind that how a user can understand it. So that’s why this article is perfect. Thanks! bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.