• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات ترکیبی رژیم صهیونسیتی در غزه شرم‌آور است

  • کد خبر : 23054
  • 23 مهر 1402 - 13:26
سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات ترکیبی رژیم صهیونسیتی در غزه شرم‌آور است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه هلوکاست واقعی در غزه در حال رخ دادن است، گفت: سکوت مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه شرم آور است.

به گزارش دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: رژیم صهیونسیتی سال‌هاست با افسانه هلوکاست در جنگ جهانی دوم در حال مظلوم نمایی است، در حالیکه هلوکاست واقعی در جنایت ترکیبی رژیم صهیونسیتی در غزه در حال رخ دادن است.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی از یک سو آب، برق، گاز و سوخت را به روی مردم غزه بسته و از سوی دیگر از ورود دارو و مداد غذایی و بهداشتی به این منطقه جلوگیری می‌کند، آن هم در شرایطی که بمباران این رژیم منحوس با بمب‌های ممنوعه خوشه‌ای و فسفری جان هزاران زن و کودک و شهروند غیر نظامی را گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اذعان کرد: مجامع جهانی مدعی حقوق بشر تاکنون درباره این جنایات بزرگ که یک قتل عام و کشتار دسته جمعی عامدانه است، سکوت اختیار کرده اند که این موضوع بسیار شرم آور است.

سردار اسلامی با بیان اینکه دل هر انسان آزاده‌ای از جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی به درد می‌آید، تصریح کرد: مجامع بین المللی و نهاد‌های حقوق بشری برای چنین روز‌هایی شکل گرفته اند، اما این نهاد‌ها نشان دادند که دارای استاندارد‌های دوگانه و تبعیض آمیزی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مجامع بین‌المللی با سکوت درباه جنایات رژیم صهیونسیتی به آرمان‌های ارزشمند بشریت خیانت کردند، خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی واکنشی به جنایات رژیم صهیونسیتی و نگاه تبعیض آمیز مجامع دروغین مدعی حقوق بشر بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.