• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
4
به منظور تشکیل بانک جامع اطلاعاتی و برای نخستین بار در کشور؛

سیمای اینترنتی سازمان مشارکت های مردمی شهرداری کرج راه اندازی شد

  • کد خبر : 7429
  • 13 بهمن 1400 - 17:57
سیمای اینترنتی سازمان مشارکت های مردمی شهرداری کرج راه اندازی شد
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از راه اندازی سیمای اینترنتی در این سازمان برای نخستین بار در کشور و به منظور تشکیل بانک جامع اطلاعاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی فاطمی، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از راه اندازی سیمای اینترنتی در این سازمان خبر داد و گفت: این مهم برای نخستین بار در کشور و با هدف تشکیل بانک جامع اطلاعاتی محقق شده است.

وی افزود: سازمان مشارکت ها با راه اندازی سیمای اینترنتی در مسیر نیل به اهداف عالی مدیریت شهری و پیشرفت هرچه بهتر شهر کرج گام بر می‌دارد. مدیریت شهری کرج برای توسعه شهر با ارائه خدمات مطلوب نیازمند جلب مشارکت شهروندان و کسب رضایت آنان است.

فاطمی با اشاره به اینکه سیمای اینترنتی امکان ارتباط بهتر، بیشتر و موثر سازمان با شهروندان را فراهم می کند، بر ضرورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور ایجاد زیرساخت های توسعه شهری و فراهم کردن خدمات رفاهی، فرهنگی، عمرانی و … تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر سیمای اینترنتی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد ارتباط با سرمایه گذاران، شفاف سازی خدمات را از دیگر اهداف راه اندازی سیمای اینترنتی دانست و افزود: این پل ارتباطی با توجه به تاکید شورای ششم مبنی بر شفاف سازی خدمات راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج در پایان ابراز امیدواری کرد که با تحقق تلاش های این سازمان در راستای برقرای و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، این سازمان تبدیل به یک مجموعه ملی در حوزه خدمات مشارکت های مردمی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7429

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.