• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
7
امام جمعه کمالشهر:

شایسته سالاری در انتخاب های اخیر دولت لحاظ نشده است

  • کد خبر : 30206
  • 19 مرداد 1403 - 15:36
شایسته سالاری در انتخاب های اخیر دولت لحاظ نشده است
امام جمعه کمالشهر گفت: در انتخاب هایی که در چند روز اخیر در دولت صورت گرفت، شایسته سالاری لحاظ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نورپور، امام جمعه کمالشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فضائل و زیبایی های امام حسن مجتبی (ع) گفت: بندگی، تعبد، علم و عصمت خدادادی، ایثار، فداکاری، شجاعت و دشمن ستیزی، حلم، بردباری، صبر، استقامت، زهد و مردم داری، کرامت، سخاوت، تواضع و اخلاق زیبای امام حسن(ع) از جمله این فضائل هستند.

وی با اشاره به اینکه آن حضرت در همه عرصه ها زبانزد عام و خاص بود، مطرح کرد: امام صادق (ع) درباره عبادت آن حضرت فرمود: امام حسن مجتبی (ع) عابدترین مردم زمان خود بود، به هنگام وضو، تمام بدنش از ترس خدا می لرزید و رنگ چهره اش متغیر و زرد می شد، ۲۵ بار با پای پیاده به زیارت حج مشرف شد و همیشه در حال گفتن ذکر بود.

امام جمعه کمالشهر عنوان کرد: انتصاب مسئول حماس دل های مجاهدان و مومنان را تسکین داد و دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیان بی حیای آن را در نگرانی شدید و عمیق فرو برد. این انتصاب تحقق عینی و تفسیر «اذغاب سید، قام سید آخر» است و نشان داد که مجاهدان بصیر و غیور فلسطینی هرگز پرچم پرافتخار جهاد و مبارزه را بر زمین نخواهند گذاشت بلکه با قوت هرچه تمام به مبارزه ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه امروز اصول و مسائل محوری کشور، اقتصاد و معیشت، فرهنگ، عفاف و حجاب، خانواده و معضلات و مشکلات جوانان هستند، اظهار کرد: اصول عبارت است از حفظ و تقویت مبانی انقلاب و مبارزه با نظام سلطه، استکبار، تقویت و پررنگ کردن ارزش‌ها و آرمان های امامین انقلاب و شهدا است، نه پرداختن به مسائل جزئی و حاشیه ای که خواست دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین نورپور بیان کرد: امیدواریم رئیس جمهور و مشاورانش و مجلس تدبیری بیندیشند که افراد صالح، کاردان، انقلابی، مردمی، ولایی، دشمن ستیز و جهادی روی کار بیایند و بر مسند اجرا تکیه زنند. البته در انتخاب هایی که در چند روز اخیر صورت گرفت، شایسته سالاری لحاظ نشده است.

امام جمعه کمالشهر خاطرنشان کرد: افرادی انتخاب شده اند که در فتنه ۱۴۰۱ علیه نظام اسلامی و نیروی مسلح جان برکف موضع گرفتند و کارنامه خوبی ندارند و یا افرادی انتخاب شده اند که دارای پرونده فساد هستند؛ این ها مایه نگرانی جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.