• امروز : سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 25 June - 2024
1
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج:

شهردار عمران و کارآمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نکند

  • کد خبر : 29006
  • 27 خرداد 1403 - 9:38
شهردار عمران و کارآمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نکند
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خطاب به معاونت شهرسازی و مدیران شهرداری گفت: به شهردار محترمتان بفرمایید کارآمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نفرمایند و با فوریت افتتاح بلوار شهید ناصربخت را در دستور کارتان قرار دهید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج ضمن انتقاد از دیرکرد بهره برداری از پروژه بلوار شهید ناصربخت گفت: چندمین بار است از آماده بودن بلوار شهید ناصربخت برای افتتاح خبر داده ایم ولیکن هر روز این امر به بهانه ای به تعویق می افتد.

وی افزود: سیاست و برنامه ما در شورای ششم آن بوده که اگر پروژه عمرانی برای بهره مندی شهروندان آماده بود، افتتاح آن را معطل سیاست یا تشریفات نکنیم اما با وجود آنکه برای چندمین بار از سوی مدیریت شهری قول بهره برداری از بلوار شهید ناصربخت را داده ایم و مدت هاست آماده راه اندازی شده اما هر روز به بهانه ای افتتاح آن را به تعویق می اندازیم.

چپردار خطاب به رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: به شهردار محترمتان بفرمایید وقتی آثار مزاحمت راه اندازی خطوط بی آر تی با خرید غیرقانونی اتوبوس های برقی در انبوه ترافیک خیابان شهید بهشتی را به مردم تحمیل کرده اید، انصاف نیست که راه اندازی سایر پروژه های عمرانی مثل بلوار شهید ناصربخت که بخشی از این ترافیک را کاهش می دهد، به موعد آمدن یا نیامدن وزیر کشور یا هر مسئول دیگری منوط کنید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: پروژه یعنی حق برخورداری و انتفاع شهروندان از خرج عوارض و ردیف های بودجه در توسعه معابر، خیابان ها و بزرگراه ها که گره زدن این حقوق شهروندی به سلیقه های ناصواب مدیریتی یا بهره برداری های سیاسی شایسته نیست؛ مبنای تعامل با مردم باید انصاف، تدبیر و تواضع باشد.

چپردار در پایان سخنان خود خطاب به معاونت شهرسازی و مدیران شهرداری کرج تصریح کرد: به شهردار محترمتان بفرمایید عمران و کارآمدی را معطل سیاست و سلیقه های غلط نکند و با فوریت افتتاح بلوار شهید ناصربخت را در دستور کارتان قرار دهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.