• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4
یادداشت/

شکوه ملی در ایران کوچک

  • کد خبر : 26160
  • 29 بهمن 1402 - 21:44
شکوه ملی در ایران کوچک
اگر به وضع موجود و انتخاب های گذشته اعتراض داریم باید پای صندوق های رای حاضر شویم و سرنوشت این مملکت را با انتخاب افراد اصلح تغییر دهیم و مانند همیشه شاهد شکوه ملی در ایران کوچک باشیم.

به گزارش دیده بان البرز، صدیقه صباغیان به مناسبت نزدیکی به انتخابان در یادداشتی آورده است: کمتر از دو هفته به بزرگترین و مهمترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مانده و تنور انتخابات داغ داغ است. رویداد سیاسی این دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رهبر معظم انقلاب نیز بر برگزاری پرشور این شکوه ملی تاکید دارند.

وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور به هیچ وجه قابل انکار نیستند اما نباید از این موضوع هم غافل شویم که عدم حضور پای صندوق های رای نه تنها هیچ یک از مشکلات فعلی را حل نخواهد کرد بلکه با ورود افرادی که شایستگی لازم برای حضور در این جایگاه را ندارند وضعیت بدتر خواهد شد.

برخی قصد دارند به نشانه اعتراض به وضع موجود و شرایط دشوار اقتصادی فعلی در مملکت پای صندوق های رای حاضر نشوند اما همین افراد باید توجه داشته باشند که بخش عمده ای از این مشکلات به دلیل برخی سوء مدیریت ها و عدم انتصاب برخی مسئولین در جایگاه هایی است که از اول مناسب آنها نبوده است.

پای درد دل این مردم که می نشینیم هر یک از موضوعی گلایه دارند که البته بسیاری از گلایه های آنان به حق و درست است اما ریشه بسیاری از مشکلات امروز عدم به روزرسانی قانون و در برخی موارد نقص آن، عدم حمایت برخی مسئولین از مردم و شایسته سالاری است.

بنابراین باید توجه داشته باشیم اگر به وضع موجود و انتخاب های گذشته اعتراض داریم باید به انتخاب خود احترام بگذاریم، پای صندوق های رای حاضر شویم و در این رویداد مهم سیاسی شرکت داشته باشیم، سرنوشت این مملکت را با انتخاب افراد اصلح تغییر دهیم و مانند همیشه شاهد شکوفایی ایران عزیز باشیم.

کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند پس از سپری کردن این ایام و آغاز به کار مجلس نمی تواند به اقدامات و تفکرات نمایندگان معترض باشد زیرا خود نخواسته که در انتخاب فرد اصلح و تغییر سرنوشت خود و جامعه موثر باشد، پس هر یک از ما باید دین خود را در این رویداد ادا کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.