• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
4
علی شیرین زاد:

صحبت های برخی وزرای پیشنهادی دولت ما را قانع نمی کند/ ضرورت ارائه رویکرد و برنامه مناسب

  • کد خبر : 30401
  • 29 مرداد 1403 - 10:30
صحبت های برخی وزرای پیشنهادی دولت ما را قانع نمی کند/ ضرورت ارائه رویکرد و برنامه مناسب
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر وزرای پیشنهادی دولت به صورت مشترک یکسری عبارات و جملات کلی را مطرح می کنند که ما را قانع نمی کند، در صورتی که آنها باید رویکرد و برنامه های مناسبی را ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های وزرای فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جلسات داخل کمیسیون ها بسیار چالشی و پرحرارت برگزار و سوالات جدی مطرح می شد و از وزرای پیشنهادی جویای پاسخ های جدی بودیم.

وی با اشاره به اینکه اگر آنها پاسخ قانع کننده ای نداشتند، بازخورد می دادیم و اعلام می کردیم که قانع نشدیم و باید برنامه جدی تری ارائه دهید، بیان کرد: گله ای وجود دارد مبنی بر اینکه دولت آقای پزشکیان از خود او گرفته تا وزرای پیشنهادی معرفی شده می گویند می خواهیم به قانون عمل کنیم. در صورتی که باید ویژگی های عملکردی و رویکردی خود را ارائه دهند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سایر افراد هم به قانون عمل می کنند، پس چه تفاوتی بین شما و سایرین وجود دارد؟ پس هیچ فرقی بین افراد، گروه ها و جریان ها نیست. بیشتر گزینه های معرفی شده به صورت مشترک یکسری عبارات و جملات کلی را مطرح می کنند که ما را قانع نمی کند.

شیرین زاد اظهار کرد: زمانی که می گوییم قصد داریم طبق قانون اساسی یا برنامه هفتم توسعه و پیشرفت عمل کنیم، باید رویکردهای عملیاتی و سیاست های اجرایی خود را شرح دهیم و اعلام کنیم که با چه مکانیزم، سیاست، ابزار و برنامه ای دستیابی به این افق را محقق می سازیم؟

وی اضافه کرد: به عنوان مثال، در عرصه گردشگری ۲۰ میلیون گردشگر را در افق و چشم اندازمان داریم که تاکنون حدود ۶ میلیون نفر محقق شده و سوال این است که گزینه های معرفی شده مربوطه این ۱۴ میلیون نفر فاصله را با چه ابزار، سیاست، برنامه و رویکردی می خواهند جبران کنند و به افق مورد نظر برسانند؟

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: بهانه آن ها این است که خیلی دیر به سراغ ما آمدند، انگیزه ای برای این کار نداشتیم و دوست داشتیم جوان تر ها پا به این عرصه بگذارند که این صحبت ها بی انگیزگی و بی برنامگی را نشان می دهد. سوال اینجاست که اگر نمی خواستند چرا قبول کردند وارد شوند؟

شیرین زاد با بیان اینکه اجازه می دادند کسی که می خواست و علاقه و دغدغه و تمایل داشت وارد عرصه شود، اذعان کرد: تاکید ما این است که وزرای پیشنهادی از مشاوران خود کمک بگیرند و برنامه ها و رویکردهای قوی تری را ارائه دهند تا مورد قبول مخاطب واقع شده و افراد متقاعد و متوجه شوند که فرد مورد نظر حوزه مربوطه را می شناسد و ما را به نتیجه لازم می رساند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.