• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5
سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد؛

صدور اخطار برای ۲۳۱ مالک ویلا/ گاز ۲۰۴ ویلای پرمصرف قطع شد

  • کد خبر : 25677
  • 08 بهمن 1402 - 11:04
صدور اخطار برای ۲۳۱ مالک ویلا/ گاز ۲۰۴ ویلای پرمصرف قطع شد
 سرپرست شرکت گاز استان البرز با اشاره به انجام پالایش ها در استان بیان کرد: از 933 ویلا بازدید به عمل آمده و برای 231 مالک پرمصرف اخطار صادر و گاز 204 ویلا نیز قطع شده است. از 616 گرماتابش نیز بازدید شده که به 188 مشترک اخطار داده شده و 187 مورد نیز قطع شده است.

به گزارش دیده بان البرز، کامران ایمانی فولادی، سرپرست شرکت گاز استان البرز از برگزاری سومین جلسه کمیته سوخت و انرژی با حضور مسئولان ارشد استان و دستگاه های خدمات رسان در شرکت گاز استان البرز خبر داد و گفت: اهمیت این جلسه از آن جایی است که برنامه ریزی سوخت، تصمیم گیری در مورد سهمیه بندی، قطعی های احتمالی، تعطیلی مدارس یا اداره کردن به صورت مجازی، کاهش ساعت اداری، قطع گاز مراکز ورزشی و تفریحی در آن اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه مطرح کرد: این نشست در حالی برگزار شد که جبهه هوای بارشی وارد کشور و در نتیجه آن، بارندگی ها در استان آغاز شده و بر اساس نظر کارشناس هواشناسی، در روزهای آینده با افت دمای هوا مواجه خواهیم بود.

سرپرست شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، همه کارکنان امدادی این شرکت در حال آماده باش کامل بوده و جلسات درون سازمانی کمیته سوخت زمستانی هر روز برگزار شده و پایش دمای ادارات و مراکز تجاری نیز به صورت روزانه در حال انجام است.

ایمانی فولادی مطرح کرد: پیش از اینکه سوخت صنایع قطع شود، محدودیت هایی اعمال شده است، مضاف بر این، گاز برخی از مشترکان صنعتی از جمله کوره های آجر پزی نیز قطع شده و برای برخی صنایع محدودیت ۵۰ درصدی اعمال شده است.

وی با اشاره به انجام ۳۱۱ هزار و ۲۰۵ مورد پالایش در استان البرز بیان کرد: در جریان این پالایش ها، از ۹۳۳ ویلا بازدید به عمل آمده و برای ۲۳۱ مالک اخطار صادر و گاز ۲۰۴ ویلای پرمصرف نیز قطع شده است. از ۶۱۶ گرماتابش نیز بازدید شده که به ۱۸۸ مشترک اخطار داده شده و ۱۸۷ مورد نیز قطع شده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با اشاره به بازدید از ۶۰۹ واحد صنعتی در استان خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم جهت رعایت دمای رفاه و استفاده بهینه از گاز، دو میلیون و ۵۰۰ هزار پیامک ارسال شده است.

ایمانی فولادی تاکید کرد: با توجه به اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی ۱۰ روز آینده روزهای سردی را پیش رو داریم و هفته بحرانی را پیش بینی می کنیم، بسته پیشنهادی شرکت گاز استان شامل استفاده برخی از صنایع از سوخت دوم، مجازی کردن مدارس، کاهش ساعت کارای ادارات و … تقدیم استاندار البرز شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25677

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.