• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
12
معاون اول قوه قضائیه عنوان کرد؛

صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی در البرز در آینده نزدیک/ یکی از متهمان متواری است

  • کد خبر : 19024
  • 04 تیر 1402 - 21:48
صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی در البرز در آینده نزدیک/ یکی از متهمان متواری است
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پرونده مسمومیت الکلی در استان البرز گفت: پرونده با قید فوریت به نتیجه خواهد رسید، کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

به گزارش دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه در جریان سفر به استان البرز، یکی از برنامه‌های قوه قضائیه را مبارزه جدی با کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، دانست و گفت: این امنیت می‌تواند مربوط به حوزه های اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد.

وی عنوان کرد: پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم بوده که بسیار خطرناک است. شاید افرادی که مرتکب این اقدام شده اند، توجهی به آن نداشته باشند که جان سایرین در خطر است.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: طبق آخرین گزارشی که دریافت کردم، در جریان بررسی این پرونده ۹ نفر که تعدادی از آن‌ها سرشبکه و تولیدکننده هستند، دستگیر شده و ۱۷ نفر نیز فوت کرده اند. در حال حاضر، یکی از متهمان متواری است و به دنبال دستگیری او هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران قضایی در دادگستری کل استان البرز در خصوص این پرونده، اذعان کرد: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید، کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

وی اظهار کرد: ممکن است برخی رفتارهایی که این افراد مرتکب آن شده اند، مشمول فساد گسترده باشد که مجازات بسیار سنگینی دارد. قوه قضائیه برنامه ویژه ای برای برخورد با کسانی که امنیت سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، دارد؛ بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد می شود و این پرونده نیز جزو این موارد است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19024

ثبت دیدگاه

  1. купить медицинскую справку spravki-kupit.ru

  2. Great site. A lot of useful information here. I’m sending it to some pals ans also sharing in delicious. And of course, thank you on your effort! купить диплом ссср

  3. It’s difficult to find well-informed people on this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks bezogoroda.ru

  4. Good post. I am dealing with some of these issues as well.. сделать чеки на гостиницу в санкт петербурге

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.