• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
3
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت تامین مالی واحدهای تولیدی با ابزارهای نوین مالی و اعتباری

  • کد خبر : 28953
  • 23 خرداد 1403 - 20:53
ضرورت تامین مالی واحدهای تولیدی با ابزارهای نوین مالی و اعتباری
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز راهکار تامین مالی و رفع چالش نقدینگی و منابع مورد نیاز بخش تولید را هدایت واحدهای تولیدی و اقتصادی به سمت تامین مالی از طریق بورس و سایر ابزارهای مالی از جمله اوراق گام دانست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی غیاثی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز امروز در بازدید از شرکت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی نظرآباد با اشاره به نیاز روزافزون شرکت های تولیدی به تامین مالی و سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه گفت: با توجه به سیاست های بانک مرکزی در کنترل رشد نقدینگی و کاهش تورم و تاثیر سیاست های فوق در زمینه پرداخت تسهیلات از منابع داخلی بانک ها، ضروری است شرکت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی نیز مسیر تامین مالی از طریق بورس و استفاده از اوراق و ابزارهای متنوع در این زمینه را مدنظر قرار دهند.

وی مطرح کرد: این امر ضرورت دارد تا علاوه بر تامین منابع مالی با نرخ واقعی بر اساس هزینه تمام شده پول، فشار از روی منابع داخلی بانک ها نیز برداشته و فرصت مغتنمی در خصوص اجرای سیاست های حمایتی و اشتغالزایی دولت نیز ایجاد شود. تامین مالی مشتریان بانک در مواقع لزوم از جمله اولویت های بانک توسعه تعاون است. این بانک در راستای تامین مالی بنگاه ها و واحدهای تولیدی، با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه موجود، ابزارهای تامین مالی گسترده را فراهم و اجرا می کند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز افزود: این اقدام انجام می شود تا با رفع دغدغه شرکت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی این اطمینان خاطر را نزد آن ها ایجاد کند که فعالیت خطوط تولیدشان در درجه اول اهمیت نزد بانک توسعه تعاون قرار دارد و در شرایطی که تامین مالی و تزریق منابع اعتباری از منابع داخلی بانک میسر نباشد یا محدود باشد از سایر روش های تامین اعتبار از مشتریان حمایت و دغدغه تامین مالی خرید مواد اولیه و سرمایه در گردش آنها را برطرف می کند.

غیاثی تصریح کرد: سبد خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون به مشتریان بسیار متنوع و دارای قابلیت رقابتی و پیش زمینه بهره مندی از خدمات مذکور ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات شرکت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی با بانک است تا در زمان ضرورت و نیاز شرکت ها بتوانیم به عنوان شریکی قابل اعتماد در کنار آنها باشیم و به ایفای نقش مثبت بپردازیم و علاوه بر رفع دغدغه های تولیدکنندگان در زمینه تامین مالی و بهره مندی از سایر خدمات نوین بانکی شاهد تقویت توان چرخ تولید استان و متعاقباً ایجاد اشتغال پایدار ج شاغلین در این شرکت ها باشیم.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات مشتریان با بانک در راستای بهره گیری از خدمات نوین مالی و اعتباری را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این زمینه هر قدمی که مشتریان و شرکت های تولیدی به سمت همکاری و تعامل بیشتر با بانک بردارند موجب استقبال و حمایت دو چندان بانک توسعه تعاون از آنها می شود و طی فواصل زمانی که نیاز به تامین مالی و تزریق منابع وجود دارد با فراغ بال در کنار مشتریان حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.