• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
8
نائب رئیس شورای شهر کرج عنوان کرد؛

ضرورت تلاش دولت جدید برای بهبود بخشی به اقتصاد خانواده

  • کد خبر : 29495
  • 17 تیر 1403 - 20:48
ضرورت تلاش دولت جدید برای بهبود بخشی به اقتصاد خانواده
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: وضعیت حال حاضر جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت می طلبد کوشش و تمام هم و غم دولت جدید بهبود بخشی به اقتصاد خانواده باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و هفتادمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام محرم از همه شهروندان کرجی به واسطه حضور آگاهانه و سرشار از شوق و امیدورزی به آینده این مرز و بوم و اعتلای ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه دور دوم نیز با مشارکت بیشتر و حضوری پرشورتر و افزایش ۲۰۰ هزار رای نسبت به دور اول، اقتدار و دموکراسی و تاثیرگذاری رای مردم را به رخ کشید، عنوان کرد: ایران کوچک که از گوشه و کنار این خاک سرافراز هم میهنانی از اقوام مختلف را در خود جای داده، بار دیگر در این حماسه حضور، پا به پای تمام ایران، راه را بر بدخواهان و آنانی که بر طبل جدایی مردم و حاکمیت نظام می کوبیدند، بست.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات پیام‌های روشنی دارد که مسئولیت دولت منتخب را دو چندان می کند، همانگونه که رئیس جمهور منتخب نیز به آن اذعان دارد و انشالله بر آن مصمم است. پس از انتخاب رئیس دولت، آنچه کور سوی امید برخی بدخواهان این کشور را به خاموشی کشاند، پیامی بود که از ایران اسلامی به دنیا مخابره شد.

قهرمانی صارم با بیان اینکه این پیام این بود که دوران رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و اینک فصل همدلی و کوشش برای اعتلای ایران عزیز است، مطرح کرد: به راستی که میزان رای ملت است. به سهم خود از دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و علاقه‌مندان به او و تمامی فعالان عرصه انتخابات اعم از مجريان و ناظران و ديگر دست اندركاران که بی شک برای رونق بخشی این رخداد مهم کوشیدند تقدیر و تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از خداوند متعال برای منتخب مردم و دولت او توفیق و تحقق ایرانی سرافراز و آباد و ایرانیانی مقتدر در سایه توجهات حضرت ولیعصر و همگام با سیاست‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های مورد توجه مقام معظم رهبری را خواستارم و بر خود می بالم که مردم عزیز ایران بار دیگر در صحنه تاریخی انتخابات با حضور خود خوش درخشیدند.

قهرمانی صارم اضافه کرد: به تعبير عالمانه رهبر عظيم الشان ايران اسلامي، اين حركت بزرگ در رويارويي با غوغاي دست سازِ تحريم انتخابات كه دشمنان ملت ايران براي القاي نااميدي و بن بست به راه انداخته بودند، كاري درخشان و فراموش ناشدني است و همه نامزدها و كساني كه براي پيروزي هر يك از آنان، هفته ها تلاش شبانه روزي كردند در افتخار و ثواب آن شريك هستند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: وضعیت حال حاضر جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت می طلبد کوشش و تمام هم و غم دولت جدید بهبود بخشی به اقتصاد خانواده، کنترل تورم و نقدینگی، حاکمیت تدبیر و عقلانیت و حرکت پرشتاب کشور به سمت ثبات اقتصادی و تراز درآمدها و هزینه ها در تمامی سطوح زندگی ایرانیان باشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.