• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج تاکید کرد؛

ضرورت هزینه کرد مالیات بر ارزش افزوده در توسعه عمران و حمل و نقل و ترافیک

  • کد خبر : 28830
  • 16 خرداد 1403 - 16:18
ضرورت هزینه کرد مالیات بر ارزش افزوده در توسعه عمران و حمل و نقل و ترافیک
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت صیانت از منابع درآمدی موجود گفت: مالیات بر ارزش افزوده در زمینه های توسعه، عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، مالیات بر ارزش افزوده را منبع درآمدی پایدار برای شهرداری دانست و گفت: بزرگترین ظرفیت قانون‌ توسعه پایدار مربوط به تبصره یک آن است که پتانسیل افزایش درآمد پایدار شهرداری‌ها را دارد.

وی مطرح کرد: نحوه هزینه کرد عوارض مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ باید اعلام شود تا مردم بدانند که مالیات پرداخت شده آن‌ها صرف چه اموری در شهر می شود. ضمن صیانت از منابع درآمدی موجود، مالیات بر ارزش افزوده باید در موضوعات توسعه، عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری هزینه شود.

ایزدیار اذعان کرد: هدفمند کردن منابع پرداختی دولت به شهرداری ها و بهبود زیرساخت های حمل و نقل، شبکه آبرسانی و بهداشت عمومی با اهرمی کردن منابعی که در آیین نامه مصوب شده از طریق شناسایی ظرفیت ها و فرصت های موجود مناطق صورت می گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: طبق قانون و به منظور توسعه عمران شهری و روستایی سه درصد از عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها بر اساس شاخص هایی واریز می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.