• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
11

ضرورت هوشمندسازی و استفاده از فناوری های نوین در اجرای ماموریت های پلیسی

  • کد خبر : 3111
  • 20 دی 1399 - 20:29
ضرورت هوشمندسازی و استفاده از فناوری های نوین در اجرای ماموریت های پلیسی
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امروز هوشمندسازی و استفاده از فناوری های نوین در اجرای ماموریت های پلیسی ضروری است، تاکید کرد: هوشمندسازی پلیس موجب اشراف بر مأموریت ها، تسریع در خدمات دهی و کاهش هزینه ها می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز در کارگاه آموزشی سامانه های هوشمند ناجا که برای کارکنان کلانتری های استان برگزار شد، گفت: امروز پلیس به دنبال هوشمندسازی و استفاده از فناوری و تکنولوژی در انجام ماموریت هاست.

وی افزود: هوشمندسازی و استفاده از فناوری های نوین پلیسی از ضرورت های اجتناب ناپذیری است که باید به سرعت آن را پیگیری و محقق کرده و بسترها، تجهیزات، تکنولوژی مربوط به آموزش، فرهنگ استفاده از فناوری و … را در حوزه پلیس پیشگیری، با تمرکز بر کلانتری ها و پاسگاه ها تکمیل و عملیاتی کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز توجه به ابعاد نرم افزاری در فناوری های هوشمند پلیسی را برای موفقیت در ماموریت های پلیس بسیار مهم برشمرد و مطرح کرد: با استفاده از بسترهای فناوری و هوشمندسازی پلیس می توانیم بگوییم پلیسی مقتدر و مشرف بر مأموریت داریم.

محمدیان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از امکانات نوین در کنار اشراف اطلاعاتی و مدیریت صحیح از ضروریات عنوان کرد: امروز پلیس نیازمند حرکت در مسیر دانش بنیانی، علمی سازی اجرای مأموریت ها و برخورداری از بروزترین تجهیزات است. سرعت، دقت و شتاب از قابلیت های پلیس هوشمند بوده و داشتن پلیس هوشمند نیازمند بروز رسانی دانش و تجهیزات است.

وی گفت: هوشمندسازی ماموریت ها از جمله موضوعاتی است که در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و توسعه کیفی خدمات در دستورکار پلیس قرار گرفته که برخی از پروژه های ملی این طرح در هفته ناجا، رونمایی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته و در سطح استان نیز برنامه ریزی جامعی در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.