• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
2

طرفداران نامزدها از هرگونه شایعه پراکنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند

  • کد خبر : 29310
  • 10 تیر 1403 - 11:03
طرفداران نامزدها از هرگونه شایعه پراکنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از فعالان فضای مجازی خواست در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اخلاق مداری را رعایت و از هرگونه شایعه افکنی، سیاه نمایی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: با گسترش و توسعه ارتباطات و فعالیت های مرتبط با فضای مجازی، مسئولیت سنگینی بر دوش کاربران است که باید از هرگونه حواشی، تخریب، تهمت، اهانت، بدگویی و نظایر آن در فضای مجازی پیشگیری کنند.

وی بیان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی یک ضرورت است و کاربران و فعالان فضای مجازی وظیفه دارند در حفظ ارزش های اسلامی و رعایت اصول اخلاق حرفه ای در انتشار مطالب بکوشند و از هر نوع تشنج و تشویش افکار عمومی اجتناب کنند. اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی با مطالبه گری، روشنگری و ارتقای آگاهی و دانش مردم، موجب تقویت بنیان‌های مردمی می‌شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با تأکید بر اهمیت حضور فهیمانه و هوشمندانه مردم در رویداد سیاسی انتخابات عنوان کرد: تأثیرگذاری اصحاب رسانه حقیقتی انکار ناپذیر است که اگر کسی آن را کتمان کند، در واقع انصاف خود را کتمان کرده است.

نجف نیا اظهار کرد: مشارکت بالای مردم از هر قشر و صنف و اندیشه‌ای قطعا برای سرافرازی نظام است و رسانه‌ها نقش موثری در جلب مشارکت حداکثری در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایفا می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.