• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
4
رئيس پليس آگاهي استان البرز

طمع سرقت سکه طلا عامل قتل شهروند البرزی شد

  • کد خبر : 30297
  • 22 مرداد 1403 - 17:39
طمع سرقت سکه طلا عامل قتل شهروند البرزی شد
رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: فردي که به طمع سرقت يک سکه طلا اقدام به قتل يک شهروند 68 ساله در منطقه خرمدشت کرج کرده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ حکمت الله شجاعي، رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: اواسط آذر ماه ۱۴۰۲، کشف جسد يک شهروند ۶۸ ساله که در منزلش در منطقه خرمدشت کرج به قتل رسيده بود به پليس آگاهي اعلام و بلافاصله تيمي از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي براي بررسي موضوع به محل وقوع قتل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بررسي‌هاي اوليه پليس آگاهي حکايت از اين داشت که متوفي به صورت مجردي زندگي مي‌کرده و با توجه به بهم ريخته بودن خانه نامبرده و به سرقت رفتن بخشي از تجهيزات منزلش، ظن اين موضوع که اين فرد توسط سارق يا سارقان به قتل رسيده باشد در ذهن کارآگاهان قوت گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان البرز در ادامه بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده فني و اطلاعاتي رد پاي يکي از سارقان سابقه‌دار را در اين جنايت شناسايي کرده و متوجه شدند که اين فرد پس از ارتکاب قتل به يکي از استان‌هاي غربي کشور متواری شده است.

وی با بيان اينکه پس از اطمينان کارآگاهان از ارتکاب قتل توسط اين شخص با هماهنگي قضائي وی را در مخفيگاهش دستگير کردند، اضافه کرد: قاتل در تحقيقات تکميلي اعتراف کرد که به طمع به سرقت بردن يک سکه طلا از مقتول با وي درگير شده و او را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پايان از تکميل پرونده و معرفي متهم به مرجع قضائي خبر داد و تصریح کرد: در راستاي اجراي عدالت پليس آگاهي نهايت تلاش خود را بکار می گیرد تا پرونده‌هاي مهم اين چنيني در اسرع وقت به نتيجه برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30297

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.