• امروز : چهارشنبه - ۱۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
0
مدیرکل صمت استان البرز:

ظرفیت های مولد و توسعه‌ای بخش معدن به درستی تشریح شود

  • کد خبر : 32908
  • 17 مهر 1403 - 22:47
ظرفیت های مولد و توسعه‌ای بخش معدن به درستی تشریح شود
مدیرکل صمت استان البرز ضمن بازدید تعدادی از معادن استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ بر لزوم رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل‌های زیست محیطی تاکید کرد و از اعلام آمادگی صاحبان معادن برای همکاری های متناسب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در نشست مشترک با تعدادی از صاحبان معادن و اعضای انجمن معادن استان تصریح کرد: اجرای طرح کمربند سبز در مجاورت معادن استان با همکاری دستگاه های اجرایی مسئول و خود صاحبان معادن در دستور کار است.

وی ادامه داد: رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و سلامت(HSE) نیز جزو اولویت های اجرایی معادن است که درخواست داریم معدن داران در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به لزوم تقویت نگاه مثبت و توسعه گرایانه در حوزه معادن به عنوان یک بخش زیرساختی و مولد استان، گفت: نگاه و دستورات ویژه مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید و جهش این حوزه باید مورد توجه و در دستور کار همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و حوزه معادن قرار گیرد.

انصاری اضافه کرد: خوشبختانه استاندار محترم و نمایندگان عزیز استان در مجلس شورای اسلامی نگاه و رویکردی کاملا حمایتگرانه از بخش تولید دارند و همواره به دنبال راهکارهای مناسب جهت رفع موانع تولید و تحقق اهداف جهش تولید دارند.

وی ادامه داد: در چارچوب برنامه های توسعه ای تولید و حوزه معادن باید با نگاه به آینده فرزندان این سرزمین، تقویت المان های زیست محیطی مورد توجه بخش دولتی و ذینفعان بخش خصوصی نیز قرار گیرد تا به راه حل ها و نتایجی مشترکی دست یابیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به فعالیت ۹۲ معدن فعال در سطح استان البرز گفت: با همکاری مشترک معادن، امسال موفق شدیم در بازه شش ماهه اول سال اخذ حقوق دولتی معادن را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم که امیدوارم این روند تا پایان سال تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32908

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.