• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
12

عاملان مزاحمت و تعرض به نوامیس را شناسایی کنید

  • کد خبر : 30526
  • 03 شهریور 1403 - 13:18
عاملان مزاحمت و تعرض به نوامیس را شناسایی کنید
جانشین انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری عاملان مزاحمت و تعرض به نوامیس با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: تصاویر بدون پوشش این دو متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی سایر شاکیان منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین انتظامی استان البرز گفت: در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تعرض به نوامیس توسط دو نفر در پوشش مسافرکش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات علمی و تخصصی طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دو متهم را در این خصوص شناسایی و دستگير کردند. این متهمان در پوشش مسافرکش بانوان را سوار خودرو کرده و در طول مسیر اقدام به ایجاد مزاحمت و تعرض به آنان می کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه هر دو متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضائي تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: چهره بدون پوشش متهمان برابر دستور مقام قضایی به منظور شناسایی سایر شاکیان پرونده منتشر شده است.

وی متذکر شد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد. افراد شاکی جهت طرح شکایت به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۶۲۱۸۲۷۶۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.