• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس انتقاد کرد؛

عدم جذب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی در البرز

  • کد خبر : 31820
  • 29 شهریور 1403 - 14:33
عدم جذب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی در البرز
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از عدم جذب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی در استان البرز انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم اعزام تجهیزات ورزشی به ۱۰ باب خانه ورزش روستایی شهرستان ساوجبلاغ و طالقان در اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ با حضور علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی، بخشداران محترم شهرستان‌های ساوجبلاغ، شهردار محترم شهر هشتگرد، رئیس محترم هیئت ورزش بازی‌های بومی محلی و روستایی استان البرز، روسای محترم هیئت‌های ورزشی و معتمدین و ورزشکاران محترم شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

در این مراسم علی حدادی، نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ویژه ورزش در جامعه و کاستی‌های سرانه‌های ورزشی در استان البرز، از عدم جذب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی در استان البرز به‌ شدت انتقاد کرد و تصریح کرد: با توجه به اتمام سال مالی چرا در بخش ورزش و جوانان استان البرز ۴۰۰ میلیارد اعتبار برگشت‌خورده و جذب ورزش البرز نشده است.

وی در ادامه با طرح این پرسش که آیا سالن‌های ورزشی در استان، زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی و روستاهای استان به‌خصوص غرب البرز نیاز به این بودجه نداشته است، افزود: این سؤال جدی است که مردم، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که به‌عنوان نماینده به بنده اعتماد کرده‌اند می‌پرسند و بارها این نکته را درگذشته هم به مسئولین استانی و استاندار محترم البرز نیز یادآور شده بودم که این اعتبار حق ورزشکاران نجیب و قهرمانان استان است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اصل سوم قانون اساسی اشاره بر توزیع ثروت به شکل عادلانه در کشور را دارد، گفت؛ طی گفتگو با دکتر دنیامالی وزیر محترم ورزش و جوانان اشاره کردم که به‌عنوان نماینده مردم این ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار را حق مردم حوزه انتخابیه و البرز میدانم و اجازه برگشت اعتبارات را نخواهم داد.

حدادی در این مراسم اشاره‌ای نیز به بی‌توجهی مسئولین شهرستان ساوجبلاغ به ورزشگاه ۵ هزار نفری کرد و گفت: این ورزشگاه نه‌تنها بلاتکلیف است بلکه خاک آن‌هم مورد برداشت قرار می‌گیرد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های هیئت ورزش‌های بومی، محلی و روستایی استان البرز و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، تأکید کرد: روستاهایی که تاکنون در غرب استان البرز تجهیز نشده‌اند مورد تجهیز و برخی از خانه‌های ورزش روستایی که وسایل ورزشی آنان فرسوده است ترمیم شود تا جوانان و ورزشکاران روستایی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

گفتنی است در پایان نیز وسایل ورزشی خانه‌های ورزش روستایی به ۱۰ روستای شهرستان ساوجبلاغ و طالقان اعزام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31820

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.