• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

عفاف و حجاب، جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است

  • کد خبر : 17216
  • 22 اردیبهشت 1402 - 13:39
عفاف و حجاب، جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است
مسئولان مراکز استانی بسیج اساتید سراسر کشور در پایان نشست دو روزه خود با صدور بیانیه ای تاکید کردند که عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست مسئولان مراکز استانی بسیج اساتید سراسر کشور با شعار انسجام سازمانی، جهاد گفتمانی، تعالی حکمرانی، با سخنرانی تعدادی از مسئولان پس از دو روز در تهران به پایان رسید. در پایان این نشست دو روزه حاضرین در این نشست با صدور بیانیه ای تاکید کردند که عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

سپاس بیکران خدای عزوجل را که بار دیگر به ما خدمتگزاران بسیجی به نیابت از ۵۳ هزار استاد بسیجی توفیق داد تا در راستای «انسجام سازمانی، جهاد گفتمانی و تعالی حکمرانی» گرد هم آمده تا با برنامه ریزی و هماهنگی هرچه بیشتر، اراده خویش را جهت خدمت به دین مبین اسلام و خلق خدا به منصه ظهور رسانده و اعلام می کنیم:

بار دیگر با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت کرده، آمادگی خویش را جهت کمک به تحقق شعار سال جاری «مهارتورم، رشد تولید» اعلام داشته و در این راستا با تمام توان خویش به ویژه ظرفیت های علمی و تخصصی در رشته های مرتبط با مسائل اقتصادی در خدمت نظام و در کنار مسئولان کشور خواهیم بود.

نهضت استادی بسیج ضمن حمایت قاطع از مقاومت دلیرانه ملت سرافراز فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، از همه آزادگان عالم به ویژه اساتید مسلمان در سراسر جهان می خواهد تا ضمن محکومیت ظلم روزافزون و جنایات سبوعانه این رژیم کودک کش، تمام توان خود را در جهت حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین بکار گیرند. صهیونیست های خبیث هم بدانند این نوع جنایت ها نمی تواند در روند نابودی و فروپاشی این رژیم تغییر ایجاد کند.

عفاف و حجاب جزء لاینفک هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی است. تاریخ کشورمان ثابت کرده هر خدعه ای در جهت خدشه به این فرهنگ والا محکوم به شکست است. ضمن توصیه مشفقانه به همه خواهران و برادران گرانقدر نسبت به توجه به این مهم، به دشمنان ملت مسلمان ایران خاصه آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین‌الملل هشدار می دهیم از ادامه شیطنت و مکر خویش علیه ارزش‌ها و اعتقادات ملت بزرگ ایران دست برداشته و بدانند که تجربه تلخ آندلس علیه ملت بصیر ایران تکرار نخواهد شد؛ چراکه ما اساتید بسیجی، جامعه استادی و نخبگی کشور در کنار سایر جهادگران عرصه نبرد شناختی با پیگیری مجدانه جهاد تبیین و روشنگری، جوانان خود را از نقشه شوم و مخرب شما نامحرمان آگاه می سازیم و مطمئن باشید آگاهی و بصیرت ملت ما خواب شما را آشفته خواهد کرد.

ضمن حمایت از دولتمران انقلابی و قوای سه گانه و تقدیر از زحمات آن ها، از سران قوای سه گانه انتظار داریم با حفظ وحدت و همدلی، مطالبه رهبر معظم انقلاب را مبنی بر حرکت به سوی حکمرانی مطلوب و در تراز انقلاب اسلامی با جدیت پیگیری کنند. شبکه تخصصی نخبگانی بسیج اساتید آمادگی خود را جهت به میدان آوردن نهاد علم برای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور و نقش آفرینی در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی اعلام می دارد.

انتظار می رود سازمان ها و شرکت های دولتی با توجه به ضرورت تحقق شعار فوق راهبردی سال، بیش از هر زمان دیگری تلاش دو چندان خود را در راستای مهار تورم و رشد تولید مبذول دارند و جلوی هرگونه افزایش قیمت را بگیرند و در این مسیر ثابت قدم باشند.

در پایان به همه دوستان انقلاب اسلامی در منطقه و سراسر جهان اطمینان می دهیم که مردم با بصیرت ایران اسلامی قدردان خادمان خویش بوده و مقهور جنگ شناختی دشمن در جهت تحریف، جعل و وارونه نشان دادن حقایق نخواهد شد و ان شاءالله مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17216

ثبت دیدگاه

  1. нужна медицинская справка spravki-kupit.ru

  2. WOW just what I was searching for. Came here by searching for %keyword% диплом высшего образования москва

  3. Aw, this was a very nice post. Taking the time and actual effort to create a top notch article but what can I say I put things off a lot and never seem to get anything done. гостиничные чеки спб

  4. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to read? bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.