• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
9
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد:

قاچاقچیان کهنه کار چوب در اشتهارد دستگیر شدند

  • کد خبر : 23867
  • 20 آبان 1402 - 21:54
قاچاقچیان کهنه کار چوب در اشتهارد دستگیر شدند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد گفت: طی گشت ها و پایش های پیاپی در جنگل های تاغ، پس از سلسله کمین های مداوم و با همکاری فرماندهی کلانتری 11 مرکزی، سرانجام شب هنگام قاچاقچیان کهنه کار چوب دستگیر شدند.

به گزارش دیده بان البرز، حسین نعمائی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر ورود مستمر چندین دستگاه خودرو به تاغزارهای شهرستان اشتهارد و قطع درختان تاغ، بررسی و پیگیری موضوع در دستورکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند هفته تلاش و پیگیری های بی وقفه کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، همیاران طبیعت و اهالی محلی، سرانجام پس از کمین چند ساعته با همکاری فرماندهی کلانتری ۱۱ مرکزی و نیروهای تحت امر موفق به دستگیری تعدادی از قاچاقچیان کهنه کار چوب شدیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد عنوان کرد: این قاچاقچیان به منظور بازجویی و طی کردن مراحل قانونی، تحویل مراجع  قضایی و انتظامی شده و چوب آلات مکشوفه به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان منتقل شد.

نعمایی ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه کلانتری ۱۱ مرکزی گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه های دست اندرکار گام های جدی تری در جهت حفاظت و حراست از این میراث ارزشمند برداریم. کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد تمام قد پای حفاظت از تاغزارها ایستاده اند و در چارچوب قوانین با قاچاقچیان چوب برخورد قاطع می کنند.

وی با اعلام خط ارتباطی ۱۵۰۴ از تمامی طبیعت دوستان شهرستان اشتهارد، استان البرز و کشور خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی با این پل ارتباطی که شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است، تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.