• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1
فرمانده انتظامی فردیس خبر داد؛

قتل خواهر همسر با سلاح شکاری

  • کد خبر : 32479
  • 08 مهر 1403 - 19:19
قتل خواهر همسر با سلاح شکاری
فرمانده انتظامی شهرستان فرديس از دستگيری فردی که به دليل اختلاف ‏خانوادگي با سلاح شکاری، خواهر همسر خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ‏ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار کرد: در پي تماس شهروندان با مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ و اعلام خبر شنيده شدن صدای شليک گلوله، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از رسيدن به محل حادثه مشاهده کردند که يک زن جوان مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و بلافاصله شخص مصدوم از طريق اورژانس به بيمارستان منتقل اما به دليل شدت جراحات وارده و خون ريزی فوت می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فرديس اضافه کرد: با توجه به فوت شخص مصدوم، پرونده در اختيار مأموران اداره رسيدگی به جرائم جنایی پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران پليس آگاهی پس از انجام تحقيقات متوجه شدند، فردی به دليل اختلاف خانوادگی، سلاح شکاری را به سمت اعضای خانواده همسر خود نشانه گرفته که در اين حين خواهر همسر وی برای محافظت از اعضای خانواده، خود را مقابل سلاح قرار داده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در نهايت به قتل رسيده است.

سرهنگ ملکی  با اشاره به اينکه مأموران پليس آگاهی پس از هماهنگي با مقام قضايی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را دستگير و سلاح شکاری غيرمجاز را نيز کشف کنند، به شهروندان توصيه کرد: در صورت بروز هرگونه اختلاف از تصميم‌گيری در حالت عصبانيت خودداری کرده و با سعه صدر از بروز حوادث ناگوار جلوگيری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32479

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.