به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز محمد مهدی بهرامی عزیز، معاون فروش و خدمات مشترکین گفت: نرم افزار سیستم جامع خدمات مشترکین با قابلیت های تحت وب بودن، دارا بودن استانداردهای نرم افزاری روز دنیا و امکان ثبت و مشاهده ی نقشه محل قرائت به منظور اطمینان از صحت قرائت کنتور پیاده سازی شد.
وی اجرای اتوماتیک پروسه گردشکار (ارسال فایل قرائت، ثبت و صدور صورتحساب سبز)، قرائت مکانیزه بیش از ۹۹ درصد کنتورهای دیجیتالی موجود در شبکه، پیاده سازی امکان قرائت مکانیزه کنتورهای مکانیکی از طریق پردازش تصویر کنتور و نگهداری تصاویر بر روی سیستم جامع را از دیگر قابلیت های این نرم افزار بیان کرد.
معاون فروش و خدمات مشترکین افزود: همچنین امکان برقراری سامانه تلفنی خدمات مشترکین۱۵۲۱ به صورت شبانه روزی و احراز هدف یک ساله تعیین شده از سوی شرکت توانیر با هدف ۱۰۰ درصد نیز با پیاده سازی این نرم افزار محقق می شود.
بهرامی عزیز برقراری لینک ارتباطی بین سیستم جامع مشترکین برق و آب (سامانه ساماب) به منظور شناسایی مشترکین کشاورزی دارای مصرف مازاد و ایجاد بستر لازم برای اعمال دستورالعمل تعرفه مصارف مازاد چاه آب کشاورزی، قرائت از راه دور ۲۶ هزار دستگاه کنتور دیجیتالی از طریق مودم (پروژه AMR) را از دیگر قابلیت های این نرم افزار برشمرد.
انتهای پیام/