• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

لیست داروخانه های منتخب توزیع داروهای كرونا در البرز منتشر شد

  • کد خبر : 4927
  • 23 فروردین 1400 - 16:48
لیست داروخانه های منتخب توزیع داروهای كرونا در البرز منتشر شد
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبر داد: به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به داروهای درمان سرپایی کرونا، داروخانه هایی جهت توزیع این داروها در البرز مشخص و لیست آن ها اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر نفسیه خسروی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: با توجه به موج چهارم بیماری کرونا و لزوم دسترسی آسان و سریع مردم به داروهای درمان سرپایی کرونا، داروخانه هایی جهت توزیع این داروها در البرز مشخص شده است که اجازه ی توزیع داروهای درمان کرونا با نسخه پزشک را دارند. 

وی اعلام کرد: تا کنون ۶۹ داروخانه منتخب برای توزیع داروهای بیماری کرونا مشخص شده اما طی فراخوان و با ارزیابی امتیازات کسب شده توسط داروخانه ها، به زودی این لیست به ۱۰۰ داروخانه در سطح استان خواهد رسید. 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ادامه داد: با توجه به تمهیدات انجام شده، استان البرز از نظر تامین اقلام دارویی مورد نیاز برای درمان بیماران بستری و سرپایی استان و اقلام محافظت فردی، نظیر محلول های ضد عفونی کننده، ماسک، شیلد و غیره هیچ کمبودی ندارد.

خسروی بیان کرد: کارشناسان این معاونت به صورت دقیق و شبانه روزی توزیع این اقلام در داروخانه ها را پایش می کنند و در صورت مشاهده تخلف احتمالی، برخوردهای لازم را انجام خواهند داد.

وی در پایان از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و عزیزانشان کمک کنند و یاریگر مدافعان سلامت باشند و در صورت تشخیص بیماری، با در دست داشتن نسخه پزشک با مراجعه به یکی از داروخانه های منتخب، نسبت به دریافت داروی درمان سرپایی اقدام کنند.

دریافت لیست

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4927

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.