• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
9

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور در شهرک ابریشم چهارباغ افتتاح شد

  • کد خبر : 30678
  • 07 شهریور 1403 - 19:22
مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور در شهرک ابریشم چهارباغ افتتاح شد
مدرسه 12 کلاسه شهید جمهور دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز با حضور مسئولین استانی در شهرک ابریشم چهارباغ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز با حضور استاندار البرز، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه چهارباغ در شهرک ابریشم چهارباغ افتتاح شد.

حمید مسعودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در این مراسم از آماده سازی و افتتاح ۱۸ پروژه آموزشی و ورزشی در این استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این پروژه ها دارای ۲۷ هزار مترمربع زیربنا و شامل بالغ بر ۱۶۸ کلاس درس می شوند که این مدرسه اولین پروژه از ۱۸ پروژه مذکور است.

وی افزود: مدرسه شهید جمهور در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای حدود یک هزار و ۹۰۰ مترمربع احداث شده و شامل ۱۲ کلاس درس، فضاهای آموزشی و کمک آموزشی، آزمایشگاه، کتابخانه، سالن مطالعه و زمین چمن مصنوعی به مساحت ۸۰۰ مترمربع بوده و بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آن و حدود دو میلیارد تومان بابت تجهیزات مدرسه هزینه شده است.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تمام توان پروژه های زیرساختی این استان را دنبال و پیگیری می کنیم، عنوان کرد: یک هزار و ۱۷۴ پروژه در استان البرز جهت افتتاح در هفته دولت در سامانه وزارت کشور ثبت و در این راستا البرز به عنوان استان اول از نظر تعداد پروژه های قابل افتتاح شناخته شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۴۳ پروژه با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار متعلق به شهرستان چهارباغ بوده و مدرسه شهید جمهور ششمین مدرسه ای است که در شهرک ابریشم چهارباغ به بهره برداری می رسد و اتفاق خوبی در ایام بازگشایی مدارس است. علاوه بر این پروژه، مجموعه درمانی سلامت شهرک ابریشم و یک واحد گلخانه نیز امروز به بهره برداری رسید.

استاندار البرز با بیان اینکه با همدلی، مودت و وفاق موجود در مجموعه استان و شهرستان چهارباغ پروژه ها یکی پس از دیگری آماده و تحویل مردم شده و می شوند، عنوان کرد: امید است با همین توان، نشاط و انگیزه همه در کنار یکدیگر با تلاش فراوان بتوانیم نیازهای استان را تامین کنیم، مشکلات را به حداقل برسانیم و بیش از گذشته در خدمت مردم باشیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.