• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
0

مدرسه ۶ کلاسه مهتاب در روستای رضاآباد صوفیان ساوجبلاغ افتتاح شد

  • کد خبر : 32832
  • 16 مهر 1403 - 17:17
مدرسه ۶ کلاسه مهتاب در روستای رضاآباد صوفیان ساوجبلاغ افتتاح شد
آئین افتتاح مدرسه 6 کلاسه مهتاب در روستای رضاآباد صوفیان از توابع شهرستان ساوجبلاغ امروز با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، آئین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه مهتاب در روستای رضاآباد صوفیان از توابع شهرستان ساوجبلاغ امروز با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

شهریار خواجه صالحانی، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: در این عملیات امن ترین مکان های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت تا دشمنان بفهمند که حریف چقدر قدرت دارد.

وی از افتتاح یک هزار و ۷۰۷ پروژه آموزشی و پرورشی با بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در سراسر کشور برای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: بیش از ۶۳ درصد این پروژه ها در روستاها و مناطق حاشیه نشین شهرها که جمعیت دانش آموزی بسیاری را شامل می شوند و نیازمند توجه بیشتر هستند، به بهره برداری رسید.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به مشارکت مردم در بالغ بر ۵۳ درصد پروژه های افتتاح شده عنوان کرد: در همین ایام در استان البرز نیز ۱۴ مدرسه با ۱۶۸ کلاس درس، دو استخر و سالن بزرگ افتتاح شد. در تامین زمین برای ساخت مدرسه نیاز به کمک دولت داریم.

حمید مسعودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات خیر نیک اندیش هاشم علیزاده بیان کرد: مدرسه مهتاب با متراژ حدود ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۵۰ مترمربع دارای ۶ کلاس درس احداث شده است.

وی با بیان اینکه این مدرسه دارای ۶ کلاس درس، دو اتاق اداری، فضاهای کمک آموزشی، نمازخانه و … است، خاطرنشان کرد: ساخت این مدرسه به همت خیر نیک اندیش کلید خورد و با بیش از ۱۰میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس البرز تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.