• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
2
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی البرز تاکید کرد؛

مدیریت قوی لازمه جذب و تحقق اعتبارات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه

  • کد خبر : 30334
  • 24 مرداد 1403 - 14:31
مدیریت قوی لازمه جذب و تحقق اعتبارات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: با مدیریت قوی و پیش بینی بهینه می توانیم میزان جذب و درصد تحقق اعتبارات از محل تبصره 18 قانون بودجه را در سطح استان افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دهمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و نخستین جلسه جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و جمعی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

فرزین بهنامی فر، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز هدف از برگزاری این جلسه را ارائه گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی و بانک های استان در راستای اعطای تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه و بررسی و تصویب طرح های ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی به منظور دریافت تسهیلات عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه با مدیریت قوی و پیش بینی بهینه می توانیم میزان جذب و درصد تحقق اعتبارات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه را در سطح استان افزایش دهیم، افزود: با توجه به تمدید مهلت جذب اعتبارات از محل تبصره ۱۸، امیدواریم با هماهنگی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان شاهد تحقق صددرصدی جذب اعتبارات در سطح استان البرز باشیم.

عزیزالله افضلی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز نیز در این جلسه خواستار بررسی روند انجام امور به لحاظ فرآیند زمانی و فلوچارتی در اعطای تسهیلات از محل مذکور از طریق بانک ها و دستگاه های اجرایی استان توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز و نیز برخورد با دستگاه ها و بانک های عامل خاطی در سطح استان شد.

هومان حسینی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز نیز با اشاره به اینکه دولت برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تصمیم به اعطای این تسهیلات کرده است لذا دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در سطح استان ملزم هستند اعتبارات مورد نیاز طرح ها را به طور دقیق به بانک ها اعلام کنند و نماینده دستگاه اجرایی نیز موظف است به همراه سرمایه گذار طرح، جهت اخذ تسهیلات از محل مذکور به بانک مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.