• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024
5

پزشکیان رسما رئیس جمهور ایران شد

  • کد خبر : 29875
  • 07 مرداد 1403 - 11:23
پزشکیان رسما رئیس جمهور ایران شد
مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین رئیس جمهور منتخب کشور امروز در محضر رهبر معظم انقلاب و رؤسای قوا، رئیس مجلس خبرگان رهبری، مقامات کشوری و لشکری و ... آغاز و پزشکیان رسما نهمین رئیس جمهور ایران شد.

 به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان، چهاردهمین رئیس جمهور منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در حسینیه‌ امام خمینی (ره) به طور رسمی آغاز شد.

این مراسم در محضر رهبر معظم انقلاب و رؤسای قوا، رئیس مجلس خبرگان رهبری، مقامات کشوری و لشکری، علما و دانشگاهیان، جمعی از سفرا و نمایندگان بلندپایه‌ کشورهای خارجی برگزار شد.

مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران نیز پس از دریافت حکم تنفیذ گفت: به همه خدمتگزاران کشور و به خصوص شهید رئیسی درود می‌فرستم. سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف و بزرگوار ایران هستم که آگاهانه در این میدان پانهادند و با رأی خود به تغییر بار سنگینی را بر دوش این حقیر گذاشتند.

وی ادامه داد: اکنون مقام معظم رهبری با تنفیذ بنده و بنا بر رای ملت و امضای حکم ریاست جمهوری، این بنده کوچک خدا را رسما به مسئولیتی بزرگ در قبال ملت ایران منصوب فرمودند. آنچه که مسئولیت قانون اساسی بر عهده ما گذاشته است در مسیر روشنی که مقام معظم رهبری فرموند چشم انداز جمهوری اسلامی و قانون برنامه است که ما به طرف آن حرکت کنیم.

نهمین رئیس جمهور ایران بیان کرد: قول می‌دهم با تمام وجود به این مردم خدمت کنیم و راه شهیدمان و نیز کسانی که برای این کشور جان شیرین خود را کف دست گذاشتند و پای این مملکت ایستادند، را ادامه دهیم، دست به دست هم دهیم و در مسیر عزت و افتخار کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.