• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
1
امام جمعه کرج:

مردم در انتخاب های خود نماد واقعی مردم سالاری دینی را نشان دادند

  • کد خبر : 29247
  • 08 تیر 1403 - 10:33
مردم در انتخاب های خود نماد واقعی مردم سالاری دینی را نشان دادند
امام جمعه کرج گفت: مردم این کشور در 42 انتخاب خود یک نماد واقعی از مردم سالاری را به جهان عرضه کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج صبح جمعه در حاشیه به صندوق انداختن رای خود در جمع خبرنگاران گفت: از ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مردم این کشور در ۴۲ انتخاب خود یک نماد واقعی از مردم سالاری را به جهان عرضه کردند.

وی با اشاره به اینکه در طول این دوران همواره انتخابات ها بدون هیچ مشکلی برگزار شد و مردم با هر فکر و سلیقه ای به کاندیداهای موردنظر خود رای دادند، مطرح کرد: امیدواریم این انتخابات نیز با مشارکت بالای مردم برگزار شود. این ملت بار دیگر دنیا را متعجب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حماسه مشایعت رئیس جمهور شهید با این انتخاب تکمیل خواهد شد، با انتخاب صحیح این انتخابات تکمیل می شود. امیدواریم هر چه که به نفع و خیر مردم است، اتفاق بیفتد و رئیس جمهور جدید ادامه دهنده راه شهید خدمت  باشد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه شهید جمهور آیت الله رئیسی تراز خدمتگزاری به مردم را تغییر داد و به جایگاه اصلی خود بازگرداند، عنوان کرد: امید آن می رود با انتخاب اصلح و صحیح هم در عرصه بین المللی و هم در عرصه داخلی در جایگاه اصلی خود باقی بمانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.