• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
15

مسابقات چهارجانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان البرزی برگزار شد

  • کد خبر : 28702
  • 10 خرداد 1403 - 22:21
مسابقات چهارجانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان البرزی برگزار شد
رئیس هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز از برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان و توان یابان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز از برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان و توان یابان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن جانبازان این هیئت خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز و هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان مطرح کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ بسکتبالیست در قالب چهار تیم البرز، قزوین، آسایشگاه کهریزک تهران و آسایشگاه بقیه الله برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز عنوان کرد: این مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار شد و تعدادی از ورزشکاران تیم ملی نیز در قالب تیم های شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات تیم آسایشگاِه کهریزک تهران به مقام اول، تیم البرز به مقام دوم و تیم قزوین به مقام سوم دست یافتند.

گفتنی است سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره بهزیستی کرج و رئیس هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز با حضور در محل برگزاری این مسابقات با ورزشکاران دیدار کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.