• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
2
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات، تیری در چشم دشمنان خواهد بود

  • کد خبر : 28959
  • 24 خرداد 1403 - 11:15
مشارکت حداکثری در انتخابات، تیری در چشم دشمنان خواهد بود
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا اولین تیر در چشم دشمنانی خواهد بود که قصد کاهش میزان مشارکت را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی صبح پنج شنبه در مراسم عهد خادمی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در روزگاری که دشمنان قصد دارند فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند، همه ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت این فرهنگ تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روزگاری عده ای بنا داشتند سند ننگین ۲۰۳۰ را در کشور پیاده سازی و اجرا کنند و قرار بود تا آخرین لحظه پای این موضوع بایستند، بیان کرد: این سند چیزی جز تضعیف و محو فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت نیست و هنوز هم رگه هایی از آن مشاهده می شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی دشمنان قصد داشتند کلمات شهادت و بسیج و … را از کتب درسی حذف کنند، یعنی هدف آنها زدن این فرهنگ از ریشه بود، بنابراین وظیفه همه ماست که در مقابل سیاستی که عده ای در پیش گرفته اند، گام برداریم. در بسیاری از موضوعات نیازمند همت و عزم همگانی هستیم.

عباسی با اشاره به اینکه نامی از مناطق عشایری در برنامه های کنگره شهدای استان البرز آورده نشده که خوب است اضافه شود، افزود: در حوزه اقشار نیز پیشنهاد می شود روستاییان و کشاورزان نیز مد نظر قرار گیرند زیرا درست است که درصد و تعدادشان کم است اما مجموعه قابل توجهی در کشور هستند و اهمیت دادن به آنها خوب است.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری اظهار کرد: مشارکت بالا اولین تیر در چشم دشمنانی خواهد بود که قصد کاهش میزان مشارکت را دارند. باید تلاش کنیم رئیس جمهوری انتخاب شود که در مسیر ارزش ها و آرمان های امامین انقلاب گام بردارد تا بتوانیم جهشی در رسیدن به تمدن نوین اسلامی ایجاد کنیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.