• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7
مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور:

مصمم به اجرای طرح جوانی جمعیت هستیم/ درمان ۳۰۰ هزار زوج نابارور تا سال ۱۴۰۴

  • کد خبر : 25330
  • 24 دی 1402 - 21:41
مصمم به اجرای طرح جوانی جمعیت هستیم/ درمان ۳۰۰ هزار زوج نابارور تا سال ۱۴۰۴
مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور با اشاره به اینکه در سال جاری درمان ۲۰ هزار، در سال آتی ۱۰۰ هزار و در سال ۱۴۰۴ درمان 300 هزار زوج نابارور در دستور کار این موسسه قرار دارد گفت: در اجرای طرح جوانی جمعیت و درمان رایگان زوج های نابارور مصمم هستیم.

به گزارش دیده بان البرز، عیسی مالمیر، مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور در آئین کلنگ زنی بیمارستان مهر شفای ماهدشت که با حضور جانشین فرمانده سپاه استان البرز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) و جمعی از مدیران و مسئولان استان البرز برگزار شد، گفت: در اجرای طرح جوانی جمعیت و درمان رایگان زوج های نابارور مصمم هستیم.

وی با اشاره به حمایت های نقدی از زوج های نابارور بسیجی تا سال ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح جوانی جمعیت در کشور امروز از تمام زوج های نابارور معسر بسیجی و غیربسیجی حمایت به عمل خواهد آمد و تمام هزینه های آن ها از طریق بیمه تامین خواهد شد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور با اشاره به اینکه در سال جاری درمان ۲۰ هزار، در سال آتی ۱۰۰ هزار و در سال ۱۴۰۴ درمان ۳۰۰ هزار زوج نابارور در دستور کار این موسسه قرار دارد، افزود: به رغم هزینه های سنگین درمان، این طرح با بهره گیری از راهبرد مشارکت های مردمی و با قدرت در کشور اجرایی خواهد شد.

مالمیر با اشاره به کلنگ زنی مجموعه مهرشفای ماهدشت گفت: موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور از سال ۹۸ تا کنون با احداث بیش از ۸۰ مجتمع درمانی در نواحی مختلف بسیج، تحول درمانی بزرگی را سبب ساز شده است.

وی با بیان اینکه این موسسه هم اکنون ۱۰۰ مجتمع درمانی در دست ساخت در کشور دارد، ادامه داد: با کمک های خیرین و راهبرد مردم محور این موسسه تا پایان برنامه هفتم توسعه طرح «هر ناحیه یک مجتمع درمانی» در کشور اجرا خواهد شد و تعداد مجتمع های درمانی بسیج به ۵۰۰ درمانگاه خواهد رسید.

مدیرعامل موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور مطرح کرد: هزینه ساخت هر یک از این مجموعه ها دست کم بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان است اما بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردم و خیران از مهم ترین راهبردهای موسسه خدمات درمان بسیجیان کشور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25330

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.