• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
0

مطالبات کادر درمان به وزیر بهداشت منتقل شد/ارتقاء سرانه های درمانی البرز

  • کد خبر : 32887
  • 17 مهر 1403 - 17:35
مطالبات کادر درمان به وزیر بهداشت منتقل شد/ارتقاء سرانه های درمانی البرز
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات کادر درمان به وزیر بهداشت منتقل شد و مواردی اعم از ارتقاء سرانه‌های درمانی و تخت‌های بیمارستانی استان البرز پیگیری و قول مساعدت از سوی وزیر محترم بهداشت اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با محمدرضا ظفرقندی، وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد و پیگیری مطالبات پرستاران، نیروهای فوریت‌های پزشکی و کادر بهداشت و درمان به صورت جدی مطرح شد.

وی بیان کرد: اعضای دفتر با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به بررسی مشکلات اقشار مختلف می‌پردازند که چالش‌های حوزه بهداشت و درمان استان البرز از دِل همین کارگروه‌ها استخراج و پس از بازدید مستمر از مراکز درمانی و نشست با مدیران مربوطه جلسه ای با استاندار البرز برگزار شد و در نهایت برای پیگیری این مطالبات با وزیر بهداشت نیز دیداری صورت گرفت.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مواردی اعم از ارتقاء سرانه‌های درمانی و تخت‌های بیمارستانی استان البرز پیگیری و قول مساعدت از سوی وزیر محترم بهداشت اخذ شد.

وی در ادامه از سفر وزیر بهداشت به استان البرز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طی این نشست مقرر شد دکتر ظفرقندی با حضور در استان البرز از نزدیک میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی حوزه درمان را بررسی و نقاط ضعف بهداشت و درمان در البرز را احصا کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز اضافه کرد: بنا بر اعلام وزیر محترم بهداشت طی این نشست، تخصیص اعتبار قابل توجهی برای توسعه زیرساخت‌های مراکز درمانی استان و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از سوی این وزارتخانه صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ معضلات حوزه پرستاران و کادر بهداشت و درمان از جمله چالش‌های بود که به صورت ملی طی روزهای گذشته مطرح شده است که در این میان رئیس مجمع نمایندگان استان البرز به صورت ویژه پیگیری و بررسی چالش‌ها را در دستورکار قرار داد و با حضور در وزارت بهداشت برای رفع این معضلات تلاش خود را به کار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32887

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.