• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
14
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبر داد؛

ممنوعيت عملیات عمرانی در البرز از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر

  • کد خبر : 21851
  • 09 شهریور 1402 - 18:22
ممنوعيت عملیات عمرانی در البرز از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس گفت: عملیات عمرانی از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر در استان ممنوع است.

به گزارش دیده بان البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز امروز در جلسه شورای ترافیک استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به ساماندهی سرویس مدارس در سطح شهر به عنوان یکی از اصلی ترین مباحث شورای ترافیک، به منظور کاهش بار ترافیک پرداخت.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی سرویس مدارس به منظور کاهش بار ترافیک شهری و آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید مطرح کرد: دستگاه های اجرایی متولی با حساسیت و دقت نسبت به انجام این امر اقدام کنند تا علاوه بر کنترل ترافیک خللی برای آغاز فعالیت مدارس و مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.

افضلی از شهرداران و بخشداران خواست تا حداکثر همکاری را با اداره کل آموزش و پرورش استان و مدارس برای بازگشایی هرچه بهتر مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند و اعلام کرد: همچنین محدودیت عبور و مرور در سطح شهر برای خودروهای سنگین از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر تعیین شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک در زمان آغاز و پایان فعالیت مدارس در بازه زمانی ذکر شده انجام شده است. ماشین های سنگین از تاریخ قید شده تنها در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۴ و ۱۷ مجاز به تردد هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21851

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.