• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
11
استاندار البرز:

منطقه دو آزادراه تهران – شمال با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 18894
  • 01 تیر 1402 - 0:02
منطقه دو آزادراه تهران – شمال با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود
استاندار البرز با اشاره به روند تکمیل منطقه دو آزادراه تهران – شمال گفت: امید است در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در بازدید از پروژه منطقه دو آزادراه تهران – شمال ضمن قدردانی از اقدامات بنیاد مستضعفین در راستای تکمیل این پروژه و طرح های بزرگ در کشور گفت: با توجه به روند تکمیل این بخش از پروژه، امید است در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهور شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

وی مطرح کرد: بهره برداری از پروژه های بزرگ عمرانی در کشور امید و اعتماد مردم را به توان داخلی برای پیشبرد امور، افزایش می دهد؛ از این رو افتتاح منطقه دو آزادراه نیز موجب فخر است. مهندسی این پروژه خاص و مورد رصد مردم است چراکه پس از سال ها انتظار مردم، روند تکمیل آن تسریع شد. اگر در حدود اختیارات استان اقدامی باقی مانده باشد با تمام توان برای حل مسائل، آماده هستیم.

در این بازدید مصوب شد که آنتن دهی مسیر با تامین امکانات لازم پشتیبانی و با تعامل اداره کل محیط زیست استان موانع احداث مجتمع خدمات رفاهی رفع شود و ایجاد ساختمان های راهور، هلال احمر و …، لایروبی رودخانه در مسیر آزادراه و نصب دوربین در محور در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18894

ثبت دیدگاه

  1. где купить справку spravki-kupit.ru

  2. I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase. купить диплом гознак

  3. Appreciate the recommendation. Will try it out. чеки из гостиницы санкт петербурга

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.