• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
رئیس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه رازی عنوان کرد؛

موسسه رازی، میزبان بزرگترین سمپوزیوم آپی تراپی در کشور

  • کد خبر : 23026
  • 22 مهر 1402 - 12:17
موسسه رازی، میزبان بزرگترین سمپوزیوم آپی تراپی در کشور
رئیس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری بزرگترین همایش بین المللی آپی تراپی برای نخستین بار در تاریخ صنعت زنبورداری کشور، با حضور رئیس فدراسیون جهانی زنبور درمانی با همکاری موسسه رازی خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، دکتر مجتبی محرمی، رئیس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: نخستین سمپوزیوم آپی تراپی ایران و ترکیه با سخنرانی دکتر علی تیموچین آتای اوغلو رئیس فدراسیون جهانی آپی تراپی و ۲۰ نفر از متخصصان بین المللی از کشورهای ترکیه، انگلیس، آلمان، رومانی و کارشناسانی از ایران به مدت دو روز در سالن همایش های پروفسور حسین میرشمسی موسسه رازی برگزار می شود.

وی مطرح کرد: زنبور درمانی در رویکرد سلامت سه بعدی، اصول مطالعات کلینیکی در زنبور درمانی، مطالعات پیش بالینی در زنبور درمانی، مسائل اخلاق در زنبور درمانی، معیارهای کیفی محصولات در زنبور درمانی، ایمنی غذایی در محصولات زنبور درمانی، استحصال و عصاره گیری از بره موم، محصولات تخمیر شده زنبور عسل در زنبور درمانی و تکنولوژی در محصولات زنبور درمانی از محورهای این همایش است.

به گفته رئیس بخش بیماری های زنبور عسل و کرم ابریشم موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، در این سمپوزیوم به مباحثی از جمله زنبور درمانی در رویکرد درمانی سه جانبه، اثرات ژل رویال در درمان انواع سرطان ها، درمان سوختگی ها و عوارض ممکن آن ها با آپی تراپی، فیتوتراپی و آروماتراپی، آپی تراپی در متون طب سنتی ایران و شاخص های کیفی عسل در زنبور درمانی پرداخته می شود.

محرمی، اصول و کاربردهای زهر زنبور عسل در درمان بیماری ها و محصولات تخمیرشده زنبور عسل در زنبور درمانی، تولید ایمن محصولات زنبور درمانی، ایمنی غذایی در زنبور درمانی، عسل رتبه دارویی اصالت سنجی، معیارها و ویژگی ها و عصاره گیری بره موم با روغن زیتون و اخلاق در زنبور درمانی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش به آن ها پرداخته می شود.

وی عنوان کرد: این سمپوزیوم به صورت حضوری و آنلاین با ترجمه همزمان برگزار می شود و دارای امتیاز بازآموزی ویژه اعضای سازمان نظام پزشکی و ارائه گواهی حضور از طرف فدراسیون بین المللی آپی تراپی است و آشنایی با مباحث روز در حوزه آپی تراپی (زنبور درمانی) توسط صاحب نظران و کارشناسان ملی و بین المللی و آشنایی با افق های پیش رو در حوزه آپی تراپی از مزایای شرکت در این سمپوزیوم عنوان شده است.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این سمپوزیوم می توانند به نشانی https://symposium.iranapitherapy.com  مراجعه کنند.

گفتنی است آپی تراپی، یک رویکرد قابل توجه در ارتقای سطح سلامت عمومی، پیشگیری، بهبود و کمک به درمان بیماری ها به عنوان یک طب مکمل و جایگزین است که توجه متخصصان بهداشت و درمان جهان را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.