• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
0

موکب ثارالله در طریق الحسین (ع) ۳ ساله شد

  • کد خبر : 30557
  • 05 شهریور 1403 - 11:25
موکب ثارالله در طریق الحسین (ع) ۳ ساله شد
رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: خداوند را شاکریم که سه سال متوالی با برپایی موکب ثارالله در مسیر نجف به کربلا در خدمت زائران بودیم که قدم در راه نهضت عاشورا گذاشتند و به کربلای معلی مشرف شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا قره حسنلو، رئیس شورای اسلامی استان البرز در روزهای پایانی برپایی موکب ثارالله در عمود ۸۰۴ مسیر نجف به کربلا، ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده و بازدید از قرارگاه‌ها و موکب‌های برپاشده توسط مدیریت‌ شهری های استان در این مسیر، فعالیت چند وجهی این مواکب را تحسین کرد.

قره حسنلو با اشاره به سومین سال فعالیت موکب ثارالله عنوان کرد: حجم خدمات رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سومین سال پیاپی تخصصی تر شده و ضمن ارتقای سطح ارائه خدمات، فعالیت‌های جدیدی را در پیش گرفته است و بر خود وظیفه می دانم از تلاش های خادمان این موکب و خیرین قدردانی کنم.

وی افزود: خداوند را شاکریم که سه سال متوالی با برپایی موکب ثارالله در خدمت زائران بودیم که قدم در راه نهضت عاشورا گذاشتند و به کربلای معلی مشرف شدند. در اربعین امسال با تأمین زیرساخت ها و تکمیل تجهیزات، نسبت به سال گذشته جمعیت بیشتری از خدمات و امکانات موجود بهره مند شدند.

رئیس شورای اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه برآوردها نشان از سه برابر شدن جمعیت یاد شده دارد، بیان کرد: ضمن تخصصی تر شدن فعالیت غرفه درمان تاول پا، ایستگاه صلواتی و همچنین توزیع غذای گرم در میان زائران، موکب ثارالله برای نخستین بار فعالیت غرفه مادر و کودک را آغاز کرد.

قره حسنلو تصریح کرد: این غرفه با محوریت نهادینه کردن حمایت از کودکان فلسطینی در راستای شعار اربعین امسال که «کربلا طريق الاقصی» انتخاب شده با ارائه برنامه‌های متنوع برای مادران و کودکان مشغول فعالیت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.