• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
3
استاندارد البرز:

نباید در ارائه خدمات بیمه کارکنان اختلال ایجاد شود

  • کد خبر : 31476
  • 24 شهریور 1403 - 18:17
نباید در ارائه خدمات بیمه کارکنان اختلال ایجاد شود
استاندار البرز با بیان اینکه واقعیت ها را با هم به اشتراک می گذاریم و با وفاق و همدلی برای حل مشکلات اقدام می کنیم، گفت: نباید در ارائه خدمات بیمه کارکنان اختلال ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در صد و دهمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات دهکده سلامت محب در کردان برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت رسول(ص)، با بیان اینکه حاکمیت بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به پرسنل تاکید دارد، افزود: اگر به هر دلیل کارفرما بیمه کارکنان خود را با تاخیر پرداخت کند، باید فرصت لازم برای حل موانع را داشته باشد و خدمات بیمه کارکنان بلافاصله قطع نشود.

وی با اشاره به موضوع و دغدغه تامین برق بویژه برای صنایع، ادامه داد: درصدد ارتقا زیرساخت های توزیع برق بواسطه راه اندازی پست های برق ۴۰۰ کیلوولت در استان هستیم و برای نخستین بار پست ۴۰۰ کیلوولت در باغستان راه اندازی شده و ۳ پست دیگر نیز در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است.

استاندار البرز گفت: استان البرز بدلیل شرایط مساعد اقلیمی بویژه در شهرستان های اشتهارد و نظرآباد، بستر لازم برای راه اندازی نیروگاه های خورشیدی را دارد.

وی افزود: براین اساس از حضور سرمایه‌گذاران در این بخش استقبال و حمایت می کنیم و شهرک ها و واحدهای صنعتی نیز برای تامین برق مقرون به صرفه و پایدار می توانند در این بخش و همچنین احداث نیروگاه های سی اچ پی ورود کنند.

عبداللهی گفت: راه اندازی نیروگاه های خورشیدی کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی، کاهش هزینه‌های برق، حمایت از محیط زیست، ایجاد اشتغال و تامین برق در مناطق دور افتاده را همراه دارد.

وی از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خواست تا کارگاه‌های آموزشی و همایش‌هایی در حوزه برق برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی‌های نو تشکیل شود.

عبداللهی گفت: این اقدام با هدف افزایش آگاهی و دانش فنی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود زیرساخت‌های برق استان انجام می‌شود و این کارگاه‌ها و همایش‌ها می‌توانند به صنعتگران و سرمایه‌گذاران کمک کنند تا با آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های بهره‌برداری از انرژی‌های نو آشنا شوند و در نتیجه، بهره‌وری و کارایی پروژه‌های خود را افزایش دهند.

وی افزود: ما بعنوان کارگزاران نظام در کنار شما هستیم و واقعیت ها را با هم به اشتراک می گذاریم و برای حل مشکلات و دغدغه ها با وفاق و همدلی به یکدیگر کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31476

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.