• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
5
برگزارکننده اکسپو هنر ایران مطرح کرد؛

نقش آفرینی ۴ هنرمند البرزی در اکسپو هنر ایران

  • کد خبر : 31183
  • 18 شهریور 1403 - 20:02
نقش آفرینی ۴ هنرمند البرزی در اکسپو هنر ایران
برگزارکننده اکسپو هنر ایران با اشاره به نقش آفرینی چهار هنرمند البرزی در این اکسپو و نمایشگاه، فراهم شدن بازار فروش برای آثار تولید شده را دغدغه همیشگی خود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، ساغر نوزعیم، برگزارکننده اکسپو هنر ایران در نشست خبری که در حاشیه برگزاری این رویداد در برج میلاد تهران برگزار شد، از به نمایش گذاشته شدن بیش از ۱۲۰ اثر هنری (نقاشی) در سبک ها و با تکنیک های مختلف از بیش از ۲۰ هنرمند نقاش از سراسر کشور در این رویداد خبر داد.

وی هدف از برگزاری این رویداد را فراهم شدن بستر مناسب برای معرفی و نمایش آثار هنرمندانی که در عرصه هنر دیده نشده اند دانست و عنوان کرد: با توجه به تاثیر برپایی این نمایشگاه در پیشرفت و معرفی هنرمندان، پلن های مختلفی برای فروش آثار هنری آنها نیز در نظر گرفته شده که یکی از آنها حمایت از تولید و اشتغال در عرصه هنر است.

برگزارکننده اکسپو هنر ایران خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد هنری بزرگ که تیمی از اساتید توانمند و صاحب سبک و پیشکسوت کشوری در آن حضور دارند، معرفی و دیده شدن هنرمندان و فروش آثار هنری آنهاست که دغدغه آن را دارند. با برگزاری این رویداد بستر خوبی برای فروش آثار هنرمندانی که در بازار دیده نشده اند فراهم شد.

نوزعیم با اشاره به نقش آفرینی چهار هنرمند البرزی در این اکسپو و نمایشگاه، فراهم شدن بازار فروش برای آثار تولید شده را دغدغه همیشگی خود عنوان و بیان کرد: بدین منظور در پلن های بعدی برای اشتغال و درآمدزایی هنرمندان و علاقه مندان به هنر برنامه ریزی خواهیم کرد. رایزنی برای اشتغال آنها به صورت پروژه ای نیز صورت خواهد گرفت.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

عکاس: اکبر علاقه بندی

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.