به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، فرشاد عالی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین امروز در همایش مدار امید که در سالن همایشهای شهید مدافع حرم تمام زاده سپاه استان البرز برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و با اشاره به ۲۷ اردیبهشت و روز روابط عمومی بر اهمیت اقدامات نیروهای روابط عمومی تاکید کرد.
وی بالاترین سرمایه اجتماعی موجود در جامعه برای هر مجموعه را مخاطب آن دانست و با بیان اینکه هر سازمان، نهاد، مجموعه و دستگاه به دنبال جذب گمشده ای است که یا مشهوریت نام دارد یا مقبولیت، اذعان کرد: هرچه دشمن تلاش میکند از مقبولیت سپاه و بسیج بکاهد نمیتواند زیرا این مجموعه نزد مردم عزیز است.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین روابط عمومی را لوکوموتیو حرکت رسانهای یک مجموعه برشمرد و بیان کرد: اگر ما نقش روابط عمومی را افزایش مقبولیت اجتماعی بسیج و سپاه در اذهان عمومی بدانیم، باید به گونه دیگری به کارکرد روابط عمومی بنگریم. زمانی که میخواهیم در حوزه مقبولیت عمل کنیم شیوه ما در جنگ رسانهای متفاوت میشود.
عالی خاطرنشان کرد: بالاترین سطح در روابط عمومی قدرت تبدیل مخاطب به مشارکت کننده است، به نظر میرسد نقش یک روابط عمومی تبدیل کردن تهدید به فرصت است و نوین سازی روابط عمومی در دو امر شکل میگیرد و مردمی سازی روابط عمومی فقط کار بسیج بوده و در این راستا حضور ۱۴۵ هزار خبرنگار افتخاری ثبت شده است.
وی واگذاری کار به این جامعه مخاطب را از اولویت های سازمان بسیج مستضعفین دانست و گفت: تلاش میکنیم تا پایان سال جاری ریل گذاری مناسبی برای واگذاری امور روابط عمومی به مجموعه مردمی خود انجام شود. برای انجام این کار خلاق، نوآورانه و جریان ساز نیاز به تعریف سه اولویت الگومحوری و معرفی الگوهای موفق بسیج، عرصه محوری و معرفی جغرافیای فعالیتها داریم.
خبرنگار: صدیقه صباغیان
انتهای پیام/