• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
4
مدیرکل استاندارد البرز:

نگاه ما در زمان تحریم، اتکا به دانش و دستاوردهای بومی است

  • کد خبر : 29347
  • 11 تیر 1403 - 18:33
نگاه ما در زمان تحریم، اتکا به دانش و دستاوردهای بومی است
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: نگاه ما در زمان تحریم، اتکا به دانش و دستاوردهای بومی با رعایت حداکثر الزامات استاندارد و حفظ حقوق مصرف کننده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز پیش از ظهر دوشنبه در بازدید سرزده از یک واحد تولیدی چسب کاشی و افزودنی های مجاز بتن ضمن تبریک روز صنعت و معدن، صنعت و استاندارد را دو بال جدا نشدنی توسعه اقتصادی در زمان تحریم ها دانست و گفت: در دولت شهید جمهور چالش های بسیاری از سر راه صنعت، تجارت و معادن برداشته شد.

وی افزود: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه به ستادهایی نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها، به صورت ویژه به رفع مشکلات صنعت در کشور پرداخت. نگاه تقابلی استاندارد با صنایع در گذشته، در دولت سیزدهم و با رهنمودهای ویژه شهید جمهور به نگاه حمایتی در عین اقتدار مبدل گشت و استاندارد و صنعت به دو بال توسعه اقتصادی در زمان تحریم های امپریالیسم جهانی تبدیل شدند.

به گفته آئینی، در گذشته در حوزه افزودنی های مجاز بتن و چسب کاشی، با مصارف ارزی بسیار بالا، این فرآورده ها از کشورهای اروپایی وارد می شد اما با اتکا به دانش بومی و بهره گیری از نیروهای جوان، انقلابی و مومن در شرکت های دانش بنیان، امروزه ایران یکی از صادرکنندگان قابل اتکای چسب کاشی به روسیه، کشورهای حوزه دریای خزر، خاورمیانه، آفریقا و اروپا مبدل شده است.

دبیر شورای استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: نگاه ما در زمان تحریم، اتکا به دانش و دستاوردهای بومی با رعایت حداکثر الزامات استاندارد و حفظ حقوق مصرف کننده بوده و هست که با حمایت های قاطع شهید جمهور، این خودباوری در شرکت های صنعتی و دانش بنیان شکوفا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.