• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
7
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج:

نیاز شهر تعیین کننده تعداد پروژه های عمرانی است

  • کد خبر : 27790
  • 11 اردیبهشت 1403 - 20:22
نیاز شهر تعیین کننده تعداد پروژه های عمرانی است
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: نیاز شهر و مطالعات انجام شده تعیین کننده این است که چه تعداد تقاطع یا پروژه تعریف شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با اشاره به ساخت تقاطعاتی در سطح شهر گفت: با توجه به اجرای طرح مطالعه جامع ترافیکی در کرج، اولویت های هر پروژه بر اساس موضوعی که کارشناسی، مطالعه و برآورد شده تعریف می شود. نیاز شهر و مطالعات انجام شده تعیین کننده این است که چه تعداد تقاطع یا پروژه تعریف شود.

وی مطرح کرد: بر اساس مطالعات پروژه های چند تقاطع در شهر کرج واقع در میدان جمهوری، فلکه اول گوهردشت، سه راه گوهردشت و بلوار جمهوری – بلوار موذن در حال انجام بوده و آخرین تقاطعی که اخیراً مورد مطالعه قرار گرفته، تقاطع خوارزمی در محدوده پل حصارک است. سه پروژه واقع در فلکه اول، میدان جمهوری و بلوار موذن به دلیل نزدیکی به یکدیگر، تاثیرات ترافیکی منفی ایجاد کرده اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به حجم ترافیکی موجود در این محدوده ها ضرورت اجرای پروژه های مذکور احساس می شد اما تلاش شده در این چند پروژه انحراف ترافیکی به گونه ای باشد که کمترین محدودیت را ایجاد کند. همچنین سعی بر آن است که سرعت پروژه ها افزایش یابد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند و مشکلات ایجاد شده را به حداقل برسانند.

محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست از ارائه و استخراج ۸۳ گزارش پزوهشی در دوره ششم شورا خبر داد و گفت: در دوره پنجم، ۱۷۸ پروپزال دریافت و از این تعداد هفت پروپزال تایید و چهار مورد تبدیل به قرارداد شد اما ما ۸۳ گزارش پژوهشی بدون یک ریال قرارداد استخراج و ارائه کردیم.

وی با اشاره به اینکه الگوی سامانه دستفروشان ما در تهران در حال اجرا بوده و با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران ما در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس منبع است، خاطرنشان کرد: زنجیره ارزشی که بنده یا همکارانم در مرکز پژوهش ها و شورای شهر تولید می کنیم، یک زنجیره ارزش اجرا دارد که اگر این امر صورت نگیرد، می توانیم بگوییم تاثیر نداشته است.

خبرنگار: فریبا مرادی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.