• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
0
فرمانده انتظامی استان البرز:

هدف اصلی پلیس از تربیت مروجان آموزشی پیشگیری از جرائم است

  • کد خبر : 32805
  • 16 مهر 1403 - 13:38
هدف اصلی پلیس از تربیت مروجان آموزشی پیشگیری از جرائم است
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هدف اصلی پلیس از تربیت مدرسان و مربیان آموزش همگانی و اعزام آنها به مدارس، مساجد و دیگر محافل مردمی، پیشگیری از جرائم و تخلفات است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در همایش تجلیل از مروجان آموزشی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مروجان آموزشی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: این امر مؤثرترین نوع پیشگیری می باشد. حضور کارشناسان و مروجان آموزش همگانی پلیس در جامعه نقش بسیار مهم و اثر گذاری در پیشگیری و کاهش جرائم دارد.

وی افزود: پیشگیری اجتماعی، مؤثرترین نوع پیشگیری می باشد و بر ارتقاء سطح دانش تمرکز دارد و باید افراد را در اقشار مختلف مورد آموزش قرار دهیم و افرایش مهارت های زندگی را به آنان بیاموزیم.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هدف اصلی پلیس از تربیت مدرسان و مربیان آموزش همگانی و اعزام آنها به مدارس، مساجد و دیگر محافل مردمی، پیشگیری از جرائم و تخلفات است و امروزه تحقیقات گسترده و علمی پلیس نشان می دهد بسیاری از بزه دیدگان خود در تحقق وقوع جرم مقصرند و آن ها فرصت ارتکاب جرم را در اختیار مجرمان قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: مربی آموزش همگانی پلیس علاوه بر این، با آموزش و هشداری که به گروه های هدف می دهد از بزهکار شدن یک جمعیت کثیری جلوگیری می کند که این کار بسیار با ارزش است.

سردار هداوند با اشاره به شعار امسال هفته فراجا که پلیس هوشمند مردم قانون مدار می باشد گفت: یکی از اهداف پلیس خدمتگزار ایجاد یک جامعه قانون مدار است و یکی از مهم ترین دستاوردهایی که قانون مداری می تواند برای جامعه به ارمغان بیاورد، نظم و انضباط در جامعه می باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز متذکر شد: پلیس یک سازمان انتظامی و اجتماعی است و امیدواریم با همکاری و همسویی تمام دستگاه های فرهنگی و آموزشی مرتبط بتوانیم هرچه بیشتر در پیشگیری و کاهش جرایم قدم های مهمی را برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=32805

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.