• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
0
فرمانده سپاه استان البرز:

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی‌های ملت ایران است

  • کد خبر : 31877
  • 31 شهریور 1403 - 13:31
هفته دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی‌های ملت ایران است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران، گفت: دفاع مقدس، سرمایه بزرگی است که اگر به درستی ارزش‌های آن به عنوان یک میراث ارزشمند برای نسل جوان تبیین و تشریح شود، کشور تا ابد از گزند هر حادثه‌ای در امان خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ضمن تاکید بر ضرورت تبیین فرهنگ و معارف شهدا در جامعه به عنوان یک میراث ارزشمند طی بیانیه ای فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را گرامیداشت و بر ضرورت تداوم راه شهدا تاکید کرد.

در متن بیانیه سردار حیدرنیا آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران است. دفاع مقدس، سرمایه بزرگی است که اگر به درستی ارزش‌های آن به عنوان یک میراث ارزشمند برای نسل جوان تبیین و تشریح شود، کشور تا ابد از گزند هر حادثه‌ای در امان خواهد ماند.

دفاع مقدس گواه پیروزی قدرت ایمان در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است، حماسه جان فشانی ملتی بزرگ که تمام معادلات نظامی دنیا را با تکیه بر قدرت ایمان خود بر هم زد و اسباب تحقیر ابر قدرت های شرق و غرب را فراهم آورد.

دفاع مقدس بن بست ها را از پیش روی ملت بزرگ ایران برداشت و از خواستن ها توانستن آفرید تا این ملت بزرگ با تکیه بر توان خود از سد فناوری‌های حساس عبور کند و قدرت بازدارندگی و توان نظامی را به رخ ابر قدرت‌ها بکشد و الگویی شود برای تمام آزادگان جهان تا در تداوم راه این ملت حماسه ساز، جبهه مقاومتی خلق کنند به وسعت تاریخ تا انشاالله جبهه مقاومت این میعاد گاه عاشقان و آزادگان جهان بستر ساز نابودی ظلم و استکبار و تحقق تمدن نوین اسلامی در سرتاسر عالم شوند.

در همین راستا تقارن هفته دفاع مقدس با میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بر اهمیت و عظمت این ایام می‌افزاید. این تقارن زیبا به ما یادآور می شود که دفاع مقدس ریشه در آموزه‌های دین مبین اسلام و هدایت الهی امامین انقلاب اسلامی دارد.

در پایان باید یادآور شد که ما امروزه بیش از هر زمان دیگری به درس‌ها و آموزه‌های دفاع مقدس نیازمندیم و باید با تاسی از شهدا و ایثارگران، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم و با حفظ وحدت ، همدلی و ولایت مداری اسباب تحقق ایران قوی، جهانی شدن گفتمان مقاومت و تحقق حکومت عدل مهدوی عج در سرتاسر جهان را فراهم آوریم.

لذا، از آحاد ملت شریف ایران به ویژه از البرز نشینان سرفراز، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دعوت می‌کنم تا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشته و در تداوم راه آنها و سربازی ولایت بکوشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31877

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.