• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
25
در راستای ترویج فعالیت های بدنی در جامعه؛

همایش پیاده روی و ورزش همگانی در پارک ابن سینای کرج برگزار شد

  • کد خبر : 23158
  • 28 مهر 1402 - 14:30
همایش پیاده روی و ورزش همگانی در پارک ابن سینای کرج برگزار شد
رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش همگانی در پارک ابن سینای حیدرآباد به همت مرکز پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بیمارستان شهید رجایی خبر داد.

دکتر علیرضا دهقان نیری، رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج امروز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش همگانی در پارک ابن سینای حیدرآباد به همت مرکز پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بیمارستان شهید رجایی به مناسبت هفته سلامت بانوان خبر داد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این همایش مطرح کرد:‌ در راستای ترویج و افزایش فعالیت های بدنی در جامعه، صبح امروز جمعه در پارک ابن سینا گرد هم آمدیم تا هم در کنار یکدیگر به ورزش و فعالیت بدنی بپردازیم و هم آموزش هایی را در زمینه سبک زندگی و سرانه استاندارد ورزش به شهروندان ارائه کنیم.

رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج با بیان اینکه سرانه ورزش و فعالیت های بدنی در جامعه ما به ویژه در میان بانوان بسیار پایین است، عنوان کرد: یکی از ریشه های اصلی بیشتر بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی و عروقی، کاهش فعالیت های بدنی در زندگی مدرن امروزی و کمبود سرانه ورزش است.

دکتر دهقان نیری بیان کرد: ورزش علاوه بر فواید جسمی واضحی که برای همه ما دارد، به ویژه ورزش همگانی می تواند ارتباطات ما را تقویت کند، از استرس ما بکاهد، شادی و نشاط را به جامعه بازگرداند و آن را در میان افراد افزایش دهد و در کنار این ها، از بسیاری از بیماری های جسمی و روانی جلوگیری کند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی کرج خاطرنشان کرد: با استقبالی که امروز همشهریان از این همایش پیاده روی و ورزش همگانی داشتند، مرکز پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی بیمارستان شهید رجایی در نظر دارد حداقل ماهی دو بار، این همایش پیاده روی و ورزش همگانی را در نقاط مختلف شهر کرج برگزار کند.

خبرنگار:‌ مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.