• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
6

پارک ولیعصر در کرج افتتاح شد

  • کد خبر : 28914
  • 23 خرداد 1403 - 13:29
پارک ولیعصر در کرج افتتاح شد
پارک ولیعصر واقع در محله شعبان آباد مهرشهر به مساحت 5 هزار و 800 مترمربع با صرف 120 میلیارد ریال بودجه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پارک ولیعصر واقع در مهرشهر کرج با اشاره به اینکه این مراسم از معدود افتتاحیه هایی است که مردم ۸۰ درصد جمعیت حاضر را تشکیل داده اند، از تمرکز و توجه شورای ششم شهر کرج، فرماندار این شهرستان و استاندار البرز به محلاتی که در سالیان گذشته کمتر دیده شده اند، خبر داد.

وی مطرح کرد: برای بسیاری از اقداماتی که با پیگیری مردم انجام شد از جمله اتصال خیابان طالقانی به قزلحصار و … مراسم افتتاحیه برگزار نشد زیرا این امور را وظیفه ذاتی مدیریت شهری می دانیم. یقین دارم که این پارک مظهر شعار مردمی آیت الله رئیسی مبنی بر اینکه مردم را در پیگیری امور دخیل کنید است. شورای شهر کرج سیاستگذاری و نگاه ویژه ای به چنین محلاتی دارد و بودجه نیز برای آنها در نظر می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تعصب ویژه ای نسبت به این محلات داریم و در طی سه سال گذشته همه اعضای شورای شهر بیشترین بازدید و پیگیری را در مورد این محلات داشته اند، از افتتاح سالن چند منظوره و فرهنگسرای منطقه سه کرج در محله ولیعصر در آینده نزدیک خبر داد.

یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم رهنمودی وجود داشت مبنی بر اینکه باید عدالت اجتماعی برقرار شود که با مواسات اجتماعی تفاوت دارد، مطرح کرد: در قرارگاه اجتماعی استان البرز ۶۷ محله بر اساس یکسری شاخص های تعیین شده انتخاب شدند که یکی از آن ها محله شعبان آباد بود.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پارک و اقداماتی که در آینده در قالب قرارگاه اجتماعی انجام خواهد شد، فکر می کنم این محله به یکی از مناطق برخوردار کرج تبدیل شود. نگاه شورای ششم شهر کرج توزیع عادلانه امکانات بوده و در این راستا تلاش بسیاری کرده و تغییرات بنیادینی را نیز رقم زده است. این ماموریت باید تداوم یابد و دولت جدید شیوه دولت سیزدهم را ادامه دهد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن ابراز امیدواری از اینکه با تشریک مساعی و نظرخواهی از مردم شاهد شکوفایی مناطق کم برخوردار اما بااستعداد شهر باشیم، اظهار کرد: پروژه ها و مگا پروژه های بزرگی در کرج آماده افتتاح هستند که قرار بود با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گیرند که افتتاح آنها در آینده نه چندان دور امید را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

مهرداد کیانی، شهردار کرج نیز در این آیین با اشاره به اینکه شهرداری کرج خدمتگزار مردم است، خاطرنشان کرد: ما نگاه ویژه ای به مناطقی از جمله این منطقه داریم و پارکی که امروز افتتاح شد اولین اقدام است و اینگونه فعالیت ها استمرار خواهد داشت. اقداماتی در زمینه های آسفالت، جوی و جدول، فضای سبز و فضاهای آموزشی و ورزشی نیز در دستورکار قرار دارد.

شایان ذکر است پارک ولیعصر واقع در محله شعبان آباد مهرشهر به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ مترمربع با صرف ۱۲۰ میلیارد ریال بودجه به بهره برداری رسید.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.