به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی سوری، دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در حاشیه برگزاری کارگاه اقتصاد رفتاری از سلسله دوره های علوم رفتاری که در آبفای البرز برگزار شد، گفت: اعتماد مردمی به مراکز ۱۲۲، سرمایه بی بدیل شرکت های آب و فاضلاب است که می تواند باعث توسعه، موفقیت و پیشرفت صنعت آب شود.
وی با تاکید بر اینکه آب هم مانند هر سرمایه ای نیازمند حفظ، نگهداری مناسب و رسیدگی است، عنوان کرد: تسهیل تعاملات در راستای احترام به حقوق شهروندی، ارائه اطلاعات درست، کامل و به موقع از حوادث منجر به قطعی های آب و نیز ایجاد بسترهای ارتباطی مناسب جهت دسترسی آسان مشترکین به خدمات، رسیدگی به موقع به درخواست ها و پاسخگویی با کیفیت از مصادیق نگهداری این سرمایه اجتماعی است.
دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور افزود: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه CRM, به منظور افزایش اثر بخشی و افزایش قابلیت های تعاملی، برای همکاران این حوزه در دستور کار بوده و هدف نهایی، افزایش رضایتمندی و آرامش خاطر مردم از حضور همیشگی و موثر جهت ارائه خدمات شرکت های آب و فاضلاب به آنهاست.
سوری اذعان کرد: امروز، بیش از دیروز نیازمند به مشارکت و همراهی مردم در راستای توجه به آب، این مایه حیات و زندگی بخش هستیم تا بتوانیم بیش از این بدهکار آیندگان نباشیم. قهرمانان گمنام حوزه خدمت رسانی صنعت آب، در صفوف مختلف پاسخگویی، رفع حوادث، آبرسانی، مهندسی، مدیریتی و … تمام تلاش شبانه روزی خود را برای ارائه خدمات بی وقفه و آبرسانی پایدار انجام می دهند تا بتوانند حس آرامش را برای هم میهنان خود به ارمغان آورند.
انتهای پیام/










