• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان البرز صورت گرفت؛

پاسخگویی مدیران بنیاد به مشکلات بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران البرزی

  • کد خبر : 24396
  • 18 آذر 1402 - 11:05
پاسخگویی مدیران بنیاد به مشکلات بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران البرزی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان البرز طی برپایی میز خدمت به مدت سه روز به مشکلات بیش از 500 نفر از ایثارگران البرزی رسیدگی شد.

به گزارش دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران از برپایی میز خدمت همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در راستای رسیدگی به مشکلات ایثارگران به مدت سه روز خبر داد و گفت: هدف از برپایی این میز خدمت این بود که آن دسته از مشکلات ایثارگران که در استان قابل حل نیست در کوتاه ترین فرایند زمانی با مدیران مطرح شود.

وی افزود: در این راستا و طی سه روز به مشکلات بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران و در مجموع ۷۲۸ درخواست آن ها رسیدگی شد. معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس بنیاد و ۱۸ نفر از مدیران کل ستادی از چهارشنبه ۱۵ تا جمعه ۱۷ آذر ماه با حضور در اداره کل بنیاد شهید البرز به‌صورت تخصصی در بخش‌های مددکاری، حقوقی، مسکن و تسهیلات، کمیسیون پزشکی، درمان، اشتغال و صندوق اشتغال پاسخگوی مشکلات ایثارگران بودند و دستورات مقتضی برای حل مشکلات صادر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: ایثارگران البرز از طریق یک فراخوان با حضور در این اداره کل پس از ثبت و احصای درخواست و مشکلات خود با انجام راهنمایی‌های لازم به حوزه تخصصی ارجاع شدند و در ادامه پس از دیدار چهره به چهره با مدیران مشکلات آن ها بررسی و دستورات لازم ثبت و در نهایت در سامانه سامد ریاست جمهوری نیز ثبت شد که از طریق کد رهگیری قابلیت پیگیری دارد.

رستمیان عمده مشکلات ایثارگران را اشتغال، مسکن و درمان عنوان و مطرح کرد: جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف، انتظارات و مشکلاتی دارند که بخشی از آن‌ها در چارچوب قانون رفع و محقق شده و برخی دیگر بستگی به ظرفیت‌های قانونی دارد که توسط دولت ایجاد می‌شود. رئیس‌جمهور و هیئت دولت در بطن مسائل و مشکلات ایثارگران قرار دارند و همواره نگاه ویژه‌ای به این عزیزان دارند. امید است در این سفر پر خیر و برکت مشکلاتی که مطرح ‌شده بررسی و مرتفع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.