• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
13
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیروزی ملت ایران در جنگ ترکیبی، کمتر از دفاع مقدس نبود

  • کد خبر : 19044
  • 05 تیر 1402 - 22:04
پیروزی ملت ایران در جنگ ترکیبی، کمتر از دفاع مقدس نبود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقاومت و بصیرت ملت ایران و تبعیت از رهبری، پیروزی بزرگی را در مقابل فتنه ها و جنگ نرم دشمن رقم زد که کمتر از پیروزی های به دست آمده در دوران دفاع مقدس نبود.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در آئین افتتاحیه ساختمان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس که با حضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: فتح و نصرتی که در سال گذشته ملت ایران در مقابل فتنه های آمریکایی و صهیونیستی به دست آوردند، مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه امروز چشم امید همه مسلمانان جهان به موفقیت های این نظام و ملت ایران در راستای تحقق اهداف انقلاب است، افزود: دشمنان قصد دارند امید را در دل مستضعفان و مسلمانان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران به ناامیدی تبدیل کنند و در این مسیر، همه ظرفیت های خود را به میدان آورده اند و از هر ابزاری استفاده می کنند تا قدرت رسانه ای نظام سلطه در خدمت فتنه های آنان قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: برخی محاسبات و تحلیل های نادرست دشمنان باعث شد تا معدود کشورهای منطقه با آن ها همراهی کنند و با تمسک بر شعارهایی که امروز حتی در بین غربی ها نیز مورد توجه قرار نمی گیرد، تلاش کردند تا مردم ایران را به سوی ناامیدی سوق دهند اما تیرشان به سنگ خورد و بار دیگر روسیاه میدان شدند.

سردار سلیمانی اذعان کرد: مقاومت و بصیرت ملت ایران و تبعیت آن ها از رهبری و استمرار راه شهدا، پیروزی بزرگی را در مقابل فتنه ها و جنگ نرم دشمن رقم زد که کمتر از پیروزی های به دست آمده در دوران دفاع مقدس نبود زیرا در جنگ تحمیلی، دشمن، قابل تشخیص و رویت بود اما در جنگ ترکیبی که دشمن و سلاح های آن، قابل مشاهده نیست، پیروزی اهمیت بیشتری دارد.

مجاهدت های ملت ایران برای آیندگان به یادگار می ماند

وی ادامه داد: در شرایطی که ابزارهای رسانه ای در اختیار ما به اندازه دشمنان نیست و در زمینه سواد رسانه ای، اقدامات قابل و شایسته ای انجام نشده و تسلط دشمنان بر فضای مجازی و تمرکز آن ها بر تصویرسازی و نشر اکاذیب به عنوان واقعیت های غیرقابل کتمان، ملموس است، اما باز هم ملت ایران توانستند با هوشیاری در جنگ روایت ها دشمن را شکست دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: منافقینی که امروز در فضای مجازی در حال جنگ با ایران هستند، در سال ۱۳۶۰ علیه همین ملت، در شهرها جنگ مسلحانه به راه انداختند و ده ها هزار نفر را به شهادت رساندند و در کنار صدام قرار گرفتند و در پایان دفاع مقدس نیز قصد تسخیر تهران را داشتند اما در عملیات مرصاد با شکست مواجه شدند و تحریم های شدیدتری را علیه ملت ایران اعمال کردند.

سردار سلیمانی با اشاره به ایام شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر گفت: کسانی که با گزارشات غلط، پرونده های حقوق بشری برای ملت ایران و جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی تشکیل دادند و میلیادها دلار از سرمایه ملت را مصادره کردند، امروز تلاش می کنند در رسانه های دنیا با نشر اکاذیب و دروغ پراکنی چهره حق به جانب به خود گیرند.

وی با اشاره به مجاهدت های ملت ایران در طول دهه های اخیر که در تاریخ ثبت شد، خاطرنشان کرد: این رشادت ها و مجاهدت ها برای آیندگان به یادگار می ماند و الگوی همگان می شود. بسیج نیز به عنوان یک تشکیلات انقلابی، بسترساز این مجاهدت ها و نقش آفرینی هاست بنابراین باید زیرساخت های آن را تقویت کنیم زیرا استحقاق بیشتری برای سرمایه گذاری در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19044

ثبت دیدگاه

  1. زنده باد ایران و ایرانی! ✌🌱🇮🇷

  2. Nice blog here! Also your site loads up fast! What host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my website loaded up as fast as yours lol bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.