• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
12

پیشنهاد برگزاری جشنواره و همایش نان و فرآورده‌های تکمیلی آن در کرج

  • کد خبر : 27087
  • 18 فروردین 1403 - 15:28
پیشنهاد برگزاری جشنواره و همایش نان و فرآورده‌های تکمیلی آن در کرج
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج پیشنهاد برگزاری جشنواره و همایش تخصصی نان و فرآورده‌های تکمیلی در حوزه صنایع غذایی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی فراهانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج با اشاره به ۳۱ فروردین که در تقویم ملی به عنوان روز گندم و نان نامگذاری شده گفت: استان البرز و شهر کرج کانون استقرار صنایع تولیدی نان با برندهای شناخته شده ملی به شمار می‌رود، لذا پیشنهادات لازم جهت برگزاری جشنواره و همایش تخصصی نان و فرآورده‌های تکمیلی آن به استان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه معرفی دستاورد نان‌های صنعتی، سنتی، فانتزی و … از جمله موارد جنبی پیشنهادی برای برگزاری این رویداد است، بیان کرد: طرح مذکور، یک حرکت اجرایی در مسیر تحقق شعار سال برای مشارکت تولیدکنندگان خُرد و کلان در عرصه اقتصادی به شمار می‌رود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج ادامه داد: معرفی تولیدکنندگان برتر فعال در حوزه تولید نان، به روز رسانی آخرین دستاوردهای تخصصی و نوآورانه در زمینه تولید نان در قالب کارگاه آموزشی ویژه فعالان این عرصه که به افزایش و بهبود سطح کیفی نان منتج خواهد شد بر کارکرد محتوا محوری این رویداد می‌افزاید.

فراهانی در پایان با اشاره به استمرار نظارت‌های فرمانداری کرج بر فعالیت نانوایی‌ها در مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: دفتر امور اقتصادی استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل غله استان البرز و اتحادیه نانوایان متولی اجرای این طرح در استان هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.