• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
13
عضو شورای اسلامی کمالشهر:

پیمانکاران پسماند کمالشهر، چرخ دستی های شهر را ساماندهی کنند

  • کد خبر : 21679
  • 05 شهریور 1402 - 13:13
پیمانکاران پسماند کمالشهر، چرخ دستی های شهر را ساماندهی کنند
عضو شورای اسلامی کمالشهر ضمن انتقاد از ازدیاد چرخ های دستی در شهر بیان کرد: به پیمانکاران پسماند متذکر شوید که چرخ دستی ها را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر به منظور بررسی پرونده ها و لوایح شهرداری و مشکلات شهر، با حضور رئیس نظام مهندسی کمالشهر برگزار شد.

رمضان شهبازی، رئیس شورای اسلامی کمالشهر ضمن تبریک روز کارمند، خواستار تقدیر از کارمندان نمونه شد و گفت: شهروندان مشکلات و گلایه هایی در زمینه های آسفالت معابر، روشنایی پارک آزادگان و بلوار شاهد و ازدیاد سگ های بلاصاحب دارند که این موارد باید هرچه زودتر مرتفع شوند.

مسعود جعفری، عضو شورای اسلامی کمالشهر نیز ضمن انتقاد از عملکرد بانک موجود در خرمدشت مطرح کرد: وجود یک شعبه در خرمدشت مشکلات متعددی را به وجود آورده است که می توان با تاسیس شعب دیگر بانک ها در خرمدشت و پیشاهنگی رضایت مردم را جلب کرد. عملکرد برخی معاونت ها نیز دچار ضعف است که باید با کم کاری ها و ترک فعل ها برخورد شود.

محسن افشار، دیگر عضو شورای اسلامی کمالشهر نیز ضمن انتقاد از ازدیاد چرخ دستی ها در شهر بیان کرد: به پیمانکاران پسماند متذکر شوید که چرخ دستی ها را ساماندهی کند. تعداد زیاد این چرخ ها موجب نارضایتی شهروندان شده و از سوی دیگر چهره شهر را نازیبا کرده است که باید به فوریت به آن رسیدگی شود.

حمید الهی نیا، رئیس نظام مهندسی کمالشهر نیز در این جلسه، مهمترین مسئله کمالشهر را ساماندهی بافت های فرسوده دانست و اظهار کرد: از لحاظ طراحی و نظارت می توانیم ۵۰ درصد تخفیف اعمال کنیم و در برخی موارد نیز در صورت تصویب در کارگروه مربوطه، خدمات رایگان ارائه می دهیم.

وی با اشاره به تعرفه های نظام مهندسی کمالشهر خاطرنشان کرد: تعرفه های نظام مهندسی کمالشهر از مناطق دیگر استان البرز کمتر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.